19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

ik wil mij wel als vrijwilliger aanbieden om mij te vervolmaken in de moderne MTB discipline: met de remen dicht bergop rijden teneinde niet achteruit te glijden.
Heb na het lezen van voorgaande geruststllende postings trouwens mijn matrasidee ingeruild voor een instant opblaaskrokodil, superhandig dat spel. :bounce: :bounce:

grtn,
nonkel crocodile dunT
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Legionair wrote:Ja ook ik zal aanwezig zijn met onderandere Aragorn, Geertje en Bart en nog wat andere St Rita Trappers !! Vorig jaar niet kunnen meegaan wegens de nachtploeg de dag voordien, dit jaar zal het toch lukken wegens de late shift !!!! Tot dan 8)
Mooi, we zijn reeds met 4 en er komen er gegarandeerd nog enkele bij. :bounce:
Vtt'tje geef maar gazze met uw gasmachine. Tchnisch-niet technisch we gaan ons amuseren. :-D :-D
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

petit crosseur de boue wrote:De Moustache kan het toch subtieler zulle.
Hij is dan ook de uitvinder :lol:
Dank u, dank u (snif, snif) Het ontroert mij telkens als ik al die bewonderende commentaren kan lezen :oops: :oops: :oops:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ge denkt toch nie da den dezen ga thuisblijven zekers :roll: [-X op amper ne kilometer van mijn deur...kweet dat het hier telkenjare meer dan in orde is =D> maar nog nooit in al die jaren een identiek parcour gereden.ge kunt wel denken dat deze mensen hun vrije tijd steken in het opzoeken van verdwenen off road stukken,zelf off road uitvinden #-o en met een groot bikers hart de privé eigenaars zo naar hun hand kunnen zetten!!we zullen ongetwijfeld met een delegatie steenbakkers aanwezig zijn maar het uur van vertrek staat nog niet vast...er komen heel wat mensen van wielerclubs bij waarvan het seizoen op de weg voorbij is en dit heeft een grote drukte 's morgens tussen 8u en 8.30u!!vooral naar de technische stukken toe kun je wel eens verplicht zijn om af te stappen of efkes te wachten tot het terug schuift!!men weze gewaarschuwd :wink: daarom is één van de grote troeven van deze tt het late uur om nog in te schrijven...tot 14 uur!! (o) vorig jaar om 12.30u aangezet en het was zalig kalm op het parcour.nergens last van opstoppingen en dan ook nergens moeten wachten.het viel me op dat er nogal wat vaders met hun zoontje op pad waren =D> dus wordt mijn (ons) aanvangsuur later dan de meeste maar vroeger dan vorig jaar!! :wink: alvast veel plezier toegewenst tussen leie en mandel bij "de vtt and friends off road fun"!!
groeten dingo 8)
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

waar staan de BBQ's?

is er Leffe?

meugn we bluven plakken?

allemaal levensbelangrijke vragen...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

HIerbij het vervolg van de technische zonebeschrijving.

Technische zone 3: Zwaaikom: Moeilijkheidsgraad: *
Vorig jaar aangelegd en ondertussen al zeer druk bereden: tussen de lysbrug en de zwaaikom gaan we een klein bosje in, we draaien wat rond de bomen en duiken dan richting de mandel. 3e technische zone voor alle afstanden.
Technische zone 4: Klein Zwitserland: Moeilijkheidsgraad: *** , keuze technisch / niet technisch
Iedereen zal ondertussen wel al goed opgewarmd zijn, dus tijd voor "klein zwitserland" . 1600m draaien en keren, enkele keren door de beek, talud op, talud af. Vorig jaar uitgebreid en ondertussen goed ingereden. Vorig jaar waren hier wat opstoppingen, de passages zijn niet zo moeilijk, maar enige techniek en durf zijn wel aangewezen. De mogelijkheid bestaat om deze over te slaan. 4e technische zone voor 40 / 50km.
Last edited by cowboy peter on Sun 12 Oct 2008 20:52, edited 1 time in total.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:waar staan de BBQ's? Die zijn achtergebleven in Wissant. #-o #-o ,Maar vanaf 13u30/14u komt er iets veel beters.... :roll: :roll:

is er Leffe?Nee,maar het zal even goed smaken en nog beter geserveerd worden door de BBQ-man van dienst : pepeetje :bounce:
Tipke : wij zijn verbonden aan Maes-Pils dus.......wa krijgt ge dan van 't vat???

meugn we bluven plakken?"Meugn"???Amai,...gie zijt beleefd....
Als ge u aan de forumtafel zet dan geraakt ge nie voort voor 18u!!!!

allemaal levensbelangrijke vragen...
Voor de rest een rustig weekje tot nu toe.Het is afwachten tot het weer weekend is.En dan de laatste week kan het aftellen beginnen.Deze belooft wel weer hectischer te worden.....
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

:drunk: :drunk: Als ik mag even reklame maken voor VTPepeetje zijne winkel. :drunk: :drunk:
Tis Grimbergen ipv Leffe en wat voor ne grimbergen!!!. getapt door VTpp himself, zoals de meester brouwer van de paterkes het niet beter zou doen. Getapt met het glas in ne lichten bergop, even schakelen en nog snel wat hoogtemeters nemend het gerstenat de afdaling laten nemen, om te eindigen met ne perfecte col. =P~ =P~
Tis ne rit op zijn eigen..

Santee, vanwege
Nonkel Tee
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ge gaat da nooit geloven,maar zal dezen moeten laten passeren :oops:
We hebben VIP kaarten voor de superbiker in Mettet.
Geen meugelijkheid om de zaterdag mee de verkenningsrit te doen??? [-o<
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

jodelaietie wrote:Inderdaad mooie foto's . Van waar komen al die hellingen in Oostrozebeke ? Wat doet Tobi daar met zijn boekentas ? Zat hij ook in die konijnepijp ?
Van sommige stroken had je gerust een "voor" en "na" passage groendienst mogen tonen. Dat het maar vlug de 19de is zowel voor ons en ook voor jullie waarschijnlijk. Plan om 2x te rijden (daddytoer en kidstoer(namiddag)) staat nog altijd overeind.
Kzit in school in roeselare en mu ma woont in waregem mu pa in roeselare en kgaan zoveel mogelijk met de fiets, alsk nie bij pa zit :-) die zaterdag met fiets naar waregem geweest en dan zondag daar dagj gebleven en dan maandag naar school met fiets... dat verklaard de boekentas ;-)
Post Reply