No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ik zal s Eclipse vloeistof proberen.
De banden die van de velg gaan zijn volgens mij niet te wijten aan de vloeistof. Ofwel is de hiel van de draad niet geschikt, ofwel is bij lmontage niet eerst tot +4 bar geweest om ervoor te zorgen dat hij overal inklikt (kan gemakkelijk met het oog gecontroleerd worden).
De banden die van de velg gaan zijn volgens mij niet te wijten aan de vloeistof. Ofwel is de hiel van de draad niet geschikt, ofwel is bij lmontage niet eerst tot +4 bar geweest om ervoor te zorgen dat hij overal inklikt (kan gemakkelijk met het oog gecontroleerd worden).
-
Stijnie
- Mountainbiker
Ook al voorgehad...in snelle afdaling wipt diene achterband er toch niet af zeker. Wat een tuimelperte zeg! Ma denk ik mijn eigen fout ze door iets te weinig druk in den band. Band was ne vredestein black panther.Dr.Gonzo wrote:tot je driemaal je leven ziet voorbijvliegen of beter gezegd de band van de velg ziet vliegen door gebruik van notubes met een gewone band en dit op ZTR'sSwannie wrote:even makkelijk als ZTR velgen met gewone banden en latex![]()
voor mij niet meer...
Ma toch zweer ik bij nen gewone band, latex +ztr zenne. Rijd het zaligst van allemaal. Vind het super!
- saiko
- Test team
Bwa niet licht is relatief.Bobbie wrote:UST in combinatie met latex vloeistof = ultieme![]()
Niet licht, wel degelijk en makkelijk!
Een mavic 819 velg weegt ook maar 450 gram.
Tegenover een ZTR natuurlijk veel meer maar tegenover een DT4.2 is het maar 50g extra. U velglint weegt ook extra dus...
ik ben lang aan het twijfelen geweest voor mijn nieuw wielsetje maar 240S naven + DTswiss spaken + 4.2d kost mij nieuw maar 360€ omdat het een set is.
als ik het laat spaken (240S + dt spaken + 819) dan kom ik al aan 470€ ofzo