Mario Declercq mountainbiker?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Jan Bailleul
Mountainbiker

Post by Jan Bailleul »

Nadat ik de hele topic gelezen heb moet ik zeggen dat ik eerder van mening ben dat ons jongere belofte J. Tielens best gestuurd wordt naar de O.S.

Jimmy heeft, volgens mij, het MTB-en meer onder de knie dan de oudere veldrijder M. DC..

Van tijd tot tijd moet je eens een risico durven nemen, zeker in de sport waar je moet durven wedden op nieuwelingen, wanneer de kans zich daarvoor voordoet. Daarmee bedoel ik dat naar mijn bescheiden mening de bond op zeker wil spelen door DC. af te vaardigen naar de OS. Ze durven het risico niet te nemen om een jongere af te vaardigen, aangezien de oudere meer bewezen heeft. (Kunnen we toch objectief bewijzen.)

Ik vind dat Jimmy de kans moet gegeven worden van deel te nemen aan de OS, aangezien hij heel wat in zijn mars heeft, en vooral, de WIL er te geraken!

Dit is mijn mening erover.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Iedereen heeft wel zijn waarheid en zijn "gelijk"...

Feit is dat niemand MDC kan verhinderen om zich te trachten te kwalificeren voor de OS.

Haalt hij de norm, dan is hij in Athene op zijn plaats, haalt hij ze niet, dan mag/moet de bond eerder Jimmy Tielens sturen, wie het wel eerder gegund is als pure biker.

Dus ff afwachten hoe MDC het er van af brengt. Als voormalig wegrenner zal hij wel genoeg inhoud hebben, en qua techniek is het toch geen sukkelaar hoor, als je ziet met welke snelheden ze op hun crossbandjes soms bepaalde hindernissen nemen...
Guest

Post by Guest »

Ach mario komt nooit in de buurt van Filip of Roel. Op die technische stukken verliest hij veel te veel tijd of hij gaat op zijn bek. En een mtb is geen koersfiets.
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Ik snap hier heel die polemiek hier niet goed. Iedereen kent de selectievoorwaarden, wel wie er aan voldoet mag gaan. Als wij moeten gaan solliciteren, krijgt de beste toch ook de job ook al is die 12 jaar ouder.

Maar inderdaad, als niemand buiten de 2 goeie, het haalt, dat ze dan maar een jongere sturen.

En Mario een sfeerbederver ? Zou kunnen, maar de laatste WB-manche niet gekeken zekerst. Nu was het zonder Mario in de ploeg en Nys moest maar vijfde worden en het werd hem niet gegund. Laten we niet rond de pot zeveren. Veldrijden en mtn'en zijn individuele sporten waarbij meestal de beste wint. In topcompetitie bestaat geen vriendschap tijdens de wedstrijden.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

vommie wrote:In topcompetitie bestaat geen vriendschap tijdens de wedstrijden.
De beelden van het WK mtb niet gezien? Hoe iedereen elkaar feliciteerde, hoe Roel als derde Filip om de hals vloog? In tranen? Hoe de tweede juichend over de streep kwam? Hoe de vierde als een gek wapperend met z'n nationale vlag aankwam?
En de beelden van het WK veldrijden gezien? Hoe enkel de eerste kan lachen? Hoe de anderen precies een minuut stilte ter nagedachtenis houden? Of zelfs staan bleiten? Hoe men bij het nakaarten met modder gooit? Hoe sommige insiders klagen over 'te weinig rivaliteit tussen de crossers?'

DAT, beste, is het verschil tussen mtb en cross. En hopelijk blijft dat nog lang zo. Eén remedie: zo weinig mogelijk media annex publieke belangstelling = weinig sponsorgeld en weinig belangen = geen verziekte sfeer.

Dus: minder mtbee op teevee.

nah!

(En ik blijf het niet netjes vinden dat mario op de rug van de verdienste van anderen naar de os zou gaan. Ook al is hij misschien sterker.)
JIMMY TIELENS
Mountainbiker

Post by JIMMY TIELENS »

Aan al diegenen die me de steun toevertrouwen, van harte bedankt. De collegialiteit onder de bikers, da kan men niet meten, met geen enkel toestel.
Diegene die er anders over denken, jullie volste recht.
Maar als renner mag je je niet uitlaten over zulke zaken en kan je maar een ding doen. En dat is ... antwoorden met de benen natuurlijk !!
De wedstrijden moeten nog gereden worden, en de hopelijk goede uitslagen moeten nog behaald worden.
Maar aan iedereen, laten we met onze voeten op de grond blijven en er het beste van maken.

Sportieve groeten,
Jimmy Tielens
http://users.skynet.be/tielens.jimmy
MadMan
Mountainbiker
Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /

Post by MadMan »

vommie wrote:Ik snap hier heel die polemiek hier niet goed. Iedereen kent de selectievoorwaarden, wel wie er aan voldoet mag gaan. Als wij moeten gaan solliciteren, krijgt de beste toch ook de job ook al is die 12 jaar ouder.
Dit is nu wel een slecht voorbeeld, kruiwagens en lange armen hebben ook hier hun voordeel. Effe offtopic

Buiten dat hoop ik gewoon dat de beste drie naar de OS mogen gaan, wie dat ook mag zijn.
Of dit nu MDC of ene jimmy of ene andere ik zal even hard supporteren. :bounce:

Mvg,
Jan Bailleul
Mountainbiker

Post by Jan Bailleul »

JIMMY TIELENS wrote:Aan al diegenen die me de steun toevertrouwen, van harte bedankt. De collegialiteit onder de bikers, da kan men niet meten, met geen enkel toestel.
Diegene die er anders over denken, jullie volste recht.
Maar als renner mag je je niet uitlaten over zulke zaken en kan je maar een ding doen. En dat is ... antwoorden met de benen natuurlijk !!
De wedstrijden moeten nog gereden worden, en de hopelijk goede uitslagen moeten nog behaald worden.
Maar aan iedereen, laten we met onze voeten op de grond blijven en er het beste van maken.

Sportieve groeten,
Jimmy Tielens
http://users.skynet.be/tielens.jimmy
Ik vind Jimmy zijn aanwezigheid op dit nederige forum, en de inhoud van zijn posts getuigen van redelijk grote klasse.

Dat Jimmy hier op dit forum komt lezen en posten, komt bij mij sympathiek, en 'degelijk' over. Niet iedere 'vedet' van een dergelijk niveau, post hier tussen de gewone amateurs. Zoals gezegd vind ik dat sympathiek, en vind ik ook dat het meer mag gebeuren. Je kan dan ook contact houden met je basis, de supporters.

Inhoudelijk komen de posts ook goed en gevat over.

Dat wilde ik toch eens in de aandacht brengen, weet niet of ik de eerste ben die dat doet?

(Natuurlijk is dit geen geslijm, als het goed is mag het ook gezegd worden.)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Jouw mails komen ook nederig en gevat over, Mr Bailleul =D>
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

JIMMY TIELENS wrote:En dat is ... antwoorden met de benen natuurlijk !!
Voilà zie, goed gesproken ;)

Veel succes, gebruik deze prikkels van de bond maar als extra motivatie om te trainen!
Post Reply