19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

daarnet eens de foto's bekeken

=D> =D> =D>
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Inderdaad mooie foto's . Van waar komen al die hellingen in Oostrozebeke ? Wat doet Tobi daar met zijn boekentas ? Zat hij ook in die konijnepijp ?
Van sommige stroken had je gerust een "voor" en "na" passage groendienst mogen tonen. Dat het maar vlug de 19de is zowel voor ons en ook voor jullie waarschijnlijk. Plan om 2x te rijden (daddytoer en kidstoer(namiddag)) staat nog altijd overeind.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

De komende dagen zal ik de 14 technische zones kort toelichten:
Ik geef alle zones een moelijkheidsgraad van * (vlak, draaien en keren), ** (met afdaling(en)), *** (met klimmetjes), tot ***** (moeilijke afdaling), zodat je vooraf de zones kan inschatten.
1e technische zone: Sportpark: Moeilijkheidsgraad : *
De eerste zone van de rit zet onmiddellijk de toon: het bosje achter de sporthal wordt verkend. Enkele 100-m slingeren vooraleer het sportpark verlaten wordt. Een kleine teaser voor wat later in de tocht volgt. 1e technische zone voor alle afstanden.
2e technische zone: Wantebrug: Moeilijkheidsgraad: ** , keuze technisch / niet technisch
Na 11, 12 of 17 km (afhankelijk van welke afstand je gekozen hebt) komen we aan het kanaal en krijgt U de 2e technische moeilijkheid: De wantebrug wordt afgedaald. Niks moeilijk aan zolang je de voorrem niet dichttrekt . Er is een korte omleiding voorzien voor degene die dit iets te gevaarlijk vinden. 2e technische zone voor alle afstanden.

foto's van de zones kan je terugvinden op de link bij VTT-tje
Last edited by cowboy peter on Sun 12 Oct 2008 20:53, edited 1 time in total.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Inderdaad Jodelaietje ik vraag me ook af wat onze snotneus daar met zijne kaba aan het doen was :-k
Misschien de konijnen voederen :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Image

groeten terug :lol:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Hoeveel borg hebben jullie moeten betalen voor die maaier ? Trek maar af van de inschrijvingen , zijt ge zeker kwijt als de Cowboy daarmee gereden heeft. :drunk: :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

petit crosseur de boue wrote:Inderdaad Jodelaietje ik vraag me ook af wat onze snotneus daar met zijne kaba aan het doen was :-k
Misschien de konijnen voederen :roll:
Tobi was op weg van Roeselare naar Waregem (naar zijn ma) en hij doet dat altijd via de kanaalzone.Dus toen we aan het opruimen waren hebben we hem aangepord om het ingemaaide en aangelegde deel alvast eens in te rijden.Van daaruit is hij verder gereden richting Waregem.
In de rapte heb ik hem vlug op de gevoelige plaat vastgezet.Ge moet ulder geen zorgen maken,de rest heeft hij met ons nog niet gereden.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Als pompier is het belangrijk te weten of er daar voldoende druk op de (af)spuit zal zitten ? :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Moustache wrote: Ondertussen zijn er allerlei vernieuwende technieken toegepast tijdens de moderne mountainbike sport, die geen enkele organisatie uit het oog mag verliezen...

Als daar zijn:

- Koprol met bike en al (standje 769 - "De Moustache")
Zoiets? :lol:

ImageImage
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De Moustache kan het toch subtieler zulle.
Hij is dan ook de uitvinder :lol:
Post Reply