Met goed 30 km naar huis rijden komt hij ruim boven de 95 km, toch ?Stalley wrote:Is tegenwoordig 65 km ook al een marathon???Neobiker, spookvanhetbos wrote:Ik had dit folder gevonden achter mijn ruitenwisser in Overpelt, en omdat ik een marathon per maand wenst te doen, kom ik zeker af, als ik nog leeft![]()
Het is niet zo ver van thuis, vrouwke zal me 's morgen brengen, en dan met de fiets naar huis na de 62 km (Niel bij As)...alleï, het is een project voor zondag.
12/10/08 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als dat onverhard gebeurd heb ik niets gezegd.Anders???axirally wrote:Met goed 30 km naar huis rijden komt hij ruim boven de 95 km, toch ?Stalley wrote:Is tegenwoordig 65 km ook al een marathon???Neobiker, spookvanhetbos wrote:Ik had dit folder gevonden achter mijn ruitenwisser in Overpelt, en omdat ik een marathon per maand wenst te doen, kom ik zeker af, als ik nog leeft![]()
Het is niet zo ver van thuis, vrouwke zal me 's morgen brengen, en dan met de fiets naar huis na de 62 km (Niel bij As)...alleï, het is een project voor zondag.
Anyway, ge kunt er maar plezier aan beleven, dat is het belangrijkste.
- Timberwolve
- Mountainbiker
-
pctunner01
- Mountainbiker
-
daniels bart
- Mountainbiker
Post by daniels bart »
Dit is geen enkel probleem .Timberwolve wrote:bestaat de mogelijkheid om eventueel om 08 hr te starten?
Al is het in de bossen nog een beetje donker .
Maar u kan gerust om 8h00 vertrekken
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Via de fietsroute naar Bolderberg, Zonhoven en Genk naar Niel, is het ongeveer een goei 40 km...dus, ja, 100 zal ik even kunnen halen...op harde wegen om te "recupereren"...en wie weet, als kers op de taart, even de terril van As erbijStalley wrote:Als dat onverhard gebeurd heb ik niets gezegd.Anders???axirally wrote:Met goed 30 km naar huis rijden komt hij ruim boven de 95 km, toch ?Stalley wrote: Is tegenwoordig 65 km ook al een marathon???
Anyway, ge kunt er maar plezier aan beleven, dat is het belangrijkste.