Zaterdag nen toffen tocht gereden in Moerebeke en gisteren in Waasmunster.
Voor mij wordt het normaal gezien de zondag ook Wemmel.
Hopelijk is het volgend weekend beter weer dan kan Gunter ook mee
Post by Eagle Stijn »
wablieftTimDC wrote:Ik denk dat ik van gedacht ga veranderen, zal zondag ook Wemmel worden, zijn we terug met een grote groep en dat is ook wel plezant hé.
Nog eens wat fun, het is ook niet te ver rijden. Want moet weeral op tijd thuis zijn.
Na onze baggertocht van vorige week 3u24 op 50km wil ik wel eens wat vroeger thuis zijn ook.
Denk da ik ook meega naar Wemmel, Kortenberg is naar het schijnt wel de max maar zoals je zegt vroeg thuis is ook wel eens plezantTimDC wrote:Ik denk dat ik van gedacht ga veranderen, zal zondag ook Wemmel worden, zijn we terug met een grote groep en dat is ook wel plezant hé.
Nog eens wat fun, het is ook niet te ver rijden. Want moet weeral op tijd thuis zijn.
Na onze baggertocht van vorige week 3u24 op 50km wil ik wel eens wat vroeger thuis zijn ook.
zeg jongens we gaan eens afspreken voor de zondag zeker of wat?????VTom wrote:Denk da ik ook meega naar Wemmel, Kortenberg is naar het schijnt wel de max maar zoals je zegt vroeg thuis is ook wel eens plezantTimDC wrote:Ik denk dat ik van gedacht ga veranderen, zal zondag ook Wemmel worden, zijn we terug met een grote groep en dat is ook wel plezant hé.
Ik veronderstel dat jullie reeds met 5 man zijn die samenrijden, voor Kris,Jakke, laagvlieger, Bert en Glen weten we nog niet zeker of zij ook meegaan.blade wrote:zeg jongens we gaan eens afspreken voor de zondag zeker of wat?????VTom wrote:Denk da ik ook meega naar Wemmel, Kortenberg is naar het schijnt wel de max maar zoals je zegt vroeg thuis is ook wel eens plezantTimDC wrote:Ik denk dat ik van gedacht ga veranderen, zal zondag ook Wemmel worden, zijn we terug met een grote groep en dat is ook wel plezant hé.
Post by flaming_jakke »
Was vorige week in Brakelblade wrote:wablieftTimDC wrote:Ik denk dat ik van gedacht ga veranderen, zal zondag ook Wemmel worden, zijn we terug met een grote groep en dat is ook wel plezant hé.
Na onze baggertocht van vorige week 3u24 op 50km wil ik wel eens wat vroeger thuis zijn ook.ja sorry dat ik er eee
ge begrijpt het he , maar 3u24 op 50km
waar was dat amai , hebt ge diene mtbtoer van HAMME ook al eens gedaan ??? ik heb die al enkele keren gedaan ook met GUNTER
dan waren er ook van die modder baden bij , wij moesten toen er te voet door weet ge dat nog GUNTER :lol:dat vind ik wel ne keer fun
Voor mij is dat ook prima 8uur aan de watertoren, gisteren naar Glen gebeld, als hij niet teveel pijn in zijn knie heeft gaat hij zeker mee.VTom wrote:Ik veronderstel dat jullie reeds met 5 man zijn die samenrijden, voor Kris,Jakke, laagvlieger, Bert en Glen weten we nog niet zeker of zij ook meegaan.blade wrote:zeg jongens we gaan eens afspreken voor de zondag zeker of wat?????VTom wrote: Denk da ik ook meega naar Wemmel, Kortenberg is naar het schijnt wel de max maar zoals je zegt vroeg thuis is ook wel eens plezant
Stel voor zondag om 08h00 aan de watertoren in Lebbeke, hou wel het forum nog in het oog voor eventuele veranderingen.
Post by flaming_jakke »