Crisp titanium (update pag. 16)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Laswerk van beide ziet er :drunk: uit !
Wat ik knapper vindt aan de Moots is dat de beide buizen elkaar tegenkomen zonder afstand ertussen.
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Dr.Gonzo wrote:Laswerk van beide ziet er :drunk: uit !
Wat ik knapper vindt aan de Moots is dat de beide buizen elkaar tegenkomen zonder afstand ertussen.
Ik dus net niet, maar ja....
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

aaaaarheeeeeuuuuuuu....
Image

Anyway, buizen tegeneen zijn minder stijf in de ene en stijver in de andere richting zegt huup.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

lookbiker wrote:
ewel ik ook niet maar ieder zijn goesting hoor als je tevreden bent met je spullen maakt het niet uit wat een ander ervan vindt

laswerk ... nog zoiets mijn maakt dat absoluut niks uit, als het maar kwalitatief is en in principe kan een robot nauwkeuriger lassen dan om het even wie

moots stuurpen : de kop vind ik knap maar niet de achterkant en zo'n stuur met een shim in de oversized pen lijkt wat vreemd ... mijn voorkeur gaat momenteel uit naar stuur en sttupen van VN
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

lookbiker wrote:
En ik geef er dus geen fluit om wat jullie hierover denken :-D

Ik heb de indruk dat de lassen van de Moots mooier zijn, maar anderzijds vind ik de witte decals van de Moots toch wel minder dan de gezandstraalde 'Crisp'.

Verder vind ik dat Moots prachtige zadelpennen heeft (vooral de layback versie), maar hun stuurpen is niet echt geslaagd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de sturen en stuurpennen van VN nog niet gezien had voor ik beslist had om voor een Titec/Tune combinatie te gaan. Ik zag de Titec en was meteen verkocht. Hopelijk is het niet te licht...
saho
Mountainbiker

Post by saho »

lookbiker wrote:

Het was niet de bedoeling om discussie uit te lokken wat mooier of beter is.......had die foto van die Crisp met rode CK al eerder hier gezien en vond het leuk om mijn onlangs opgebouwde Moots er eens tegenover te zetten.

Dat met die buizen zonder afstand ertussen komt waarschijnlijk door de korte balhoofdbuis van mijn Moots ( framemaat 19 " ).............. het is namelijk een 29er.

Sander

Image
Oh ja.......laat de kritiek maar komen over de barends ;-).........heerlijke dingen trouwens !
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

saho wrote:Oh ja.......laat de kritiek maar komen over de barends ;-).........heerlijke dingen trouwens !
Ik heb dezelfde gekozen :oops: , maar vind ze zo goed dat ik ze waarschijnlijk op mijn Specialized zal plaatsen.

Prachtig fietsje - of moet men een 29" een fiets noemen - trouwens en een veel betere investering dan aandelen =D>
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

qwan wrote:
saho wrote:Oh ja.......laat de kritiek maar komen over de barends ;-).........heerlijke dingen trouwens !
Ik heb dezelfde gekozen :oops: , maar vind ze zo goed dat ik ze waarschijnlijk op mijn Specialized zal plaatsen.

Prachtig fietsje - of moet men een 29" een fiets noemen - trouwens en een veel betere investering dan aandelen =D>

Voor sommige onderdelen lijken we nogal in dezelfde richting te gaan. En de vraag die ik me blijf stellen: wat geeft dat nu in de praktijk?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Nog geen nieuwe foto's ? Of een eerste indruk ?
Post Reply