26/10/08 BETEKOM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
VIERI
Mountainbiker

26/10/08 BETEKOM

Post by VIERI »

Zondag 26 oktober 2008 : "X-treme bikers MTB-tocht"

Startplaats: Sportcentrum "De Tumkens", Pastoor Pitetlaan 30, 3130 Betekom
Vertrek: 08:00 - 10:30
Afstanden: 25 - 45 km

* zeer ruime parking
* uitgebreide bevoorrading (Aquarius)
* afspuitstanden
* douches heren / dames

in samenwerking met VWBV & VISA Selectietochten 2008-2009

topic van 2007: http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Image
Jappe
Mountainbiker

Post by Jappe »

Jaar na jaar....alles dik in orde daar in Betekom. Dus ook maar weer een berichtje al was het maar om nog maar is te zeggen dat dit een van de betere toertochten uit de regio is.
Zou de Molteni weer moeten werken dit jaar?
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ik kom zekers af!
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Eerste TT, ik kom zeker af als de weergoden het toelaten...
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

zal er dit jar ook terug bij zijn deze was verleden jaar dik in orde.
Molteni
Mountainbiker

Post by Molteni »

Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik kom zekers af!
Gij komt niet af, wedden ? :P

Deze tocht is dik in orde ! Goede organisatie.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Molteni wrote:Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
heel diepzinnig :-D
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Molteni wrote:Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Molteni, zet uw geld op Cera...
Dan kan je de 45km rijden én uw neefjes volgen !! :-D
Post Reply