Nieuwe Metallica

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
ne snotneus geweest zijn als Kill em all uitkwam nee??? 1983 :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

alexi wrote: Echte fans van het eerste uur zijn nu ook al de 40 aan het naderen(net zoals ik dus :oops: )of zelfs daar al een stuk voorbij.
Ikke 29 :-D Metallica beginnen luisteren bij black album en dan de rest met terugwerkende kracht :lol: Load, Reload, St. Anger allemaal laten passeren toen ze uitkwamen. Nu heb ik ze ondertussen allemaal, zo één van die groepen waar ik alles dan toch moet van hebben (zoals bij Slayer, Satyricon, Sick of it all,...) kwestie van de collectie compleet te houden. Maar heel eerlijk toegegeven, load en reload zelfs nog nooit volledig afgespeeld :oops: St. Anger idem. Gisteren ontdekt dat garage inc. ook al terug een tijd geleden was... So f*ckin' what?! :P
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

native instinct wrote:Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
idd was 12 jaar en was direct verkocht.Was in die tijd al een eindje op zoek naar iets harder dan maiden en co.Hoorde ze voor het eerst in de platenzaak waar hoes en tekst in het oog sprongen.Heb hem toen direct gekocht(en hem 10 jaar later weggedaan om de cd versie te kopen #-o #-o )
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Metallica heeft de muziekwereld voor me geopend, toen ik toen ik 11 was The Black Album in handen kreeg gestopt door m'n oudere neef.
Een jaar later kende ik alle platen uit m'n hoofd, en toen kwam Load uit.
Ook Load is uiteindelijk nog goed te pruimen, ReLoad vind ik heel wat zwakker.
St. Anger vind ik niet zo heel slecht, maar als ik ze tien keer zal hebben gedraaid zal het veel zijn.
Vandaag de nieuwe gaan halen, en ik ben toch wel aangenaam verrast. Al enkele goede songs gehoord, ze zijn duidelijk weer op de goede weg. Uiteraard wordt het nooit meer als vroeger, maar All Nightmare Long is toch wel een dijk van een song.
Ben nu voor de eerste keer naar de plaat aan het luisteren, zal wel nog enkele luisterbeurten nodig hebben voor ik een beter oordeel heb.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

alexi wrote:
native instinct wrote:Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
idd was 12 jaar en was direct verkocht.Was in die tijd al een eindje op zoek naar iets harder dan maiden en co.Hoorde ze voor het eerst in de platenzaak waar hoes en tekst in het oog sprongen.Heb hem toen direct gekocht(en hem 10 jaar later weggedaan om de cd versie te kopen #-o #-o )
Moet je nu wel spijt van hebben.
Ik heb nog een originele, Britse vinyl uitgave van Garage Days Re-Visited liggen (uiteraard niet gekocht toen ze uitkwam, was toen 3 jaar), gaat nooit weg.
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Metalicca is weer op de goede weg =D>

THE BLACK ALBUM RULES
Leo
Mountainbiker

Post by Leo »

Vetste nummer: All Nightmare Long ... hunt you down without mercy ...
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Leo wrote:Vetste nummer: All Nightmare Long ... hunt you down without mercy ...
:-D nummerke 5 hè... goe cd'ke, mag gerust naast ...and justice staan
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

M.I.K.E wrote:Metalicca is weer op de goede weg =D>

THE BLACK ALBUM RULES
Ik hoop da ge geene fan zijt* :-)

Judas Kiss is het topnummer voor mij, gevolgd door Broken, Beat and Scarred (ken de juuste titel nimeer). De single is uiteraard ook zeer lekker net als Unforgiven III, alhoewel ik hier iets meer van verwacht had.

Conclusie: M*THERF*CKING YEAH =D>

*(als ge dyslexie hebt, i'm very sorry dan!)
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Die nieuwe van mettalica kweet het zo niet het is wel goed gespeeld enzo hoor maar het is te ze zoeken lik te veel naar het oude en hebben veel te veel in een nummer willen steken kheb er nu al een nummer of drie van gehoord en er zit toch niets tussen dat ik echt echt goed vindt.
Post Reply