Welk merk fietsbroek ?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
De beste broeken vind ik die van Gore.
Als je echter nog de kans hebt : bestel het tenue-tje van mountainbike.be :
de zeem is ongelooflijk goed. Bovendien is het echt good-looking en very cheap : 100€ voor wintervest (waaaarrrrmmm) en lange broek.
Kijk op dit forum naar de topic ter zake.
Bijkomend resultaat is dat je makkelijk andere forum'ers leert kennen.
Als je echter nog de kans hebt : bestel het tenue-tje van mountainbike.be :
de zeem is ongelooflijk goed. Bovendien is het echt good-looking en very cheap : 100€ voor wintervest (waaaarrrrmmm) en lange broek.
Kijk op dit forum naar de topic ter zake.
Bijkomend resultaat is dat je makkelijk andere forum'ers leert kennen.
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
De Mountainbike.be-broek van DECCA is top, en ik ben ook zeer te spreken over de broeken van BRIKO
- A d r i
- Mountainbiker
Ben nu al een tijdje een Assos F1 Mille aan het gebruiken voor m'n 100k+ mtb tochten en ik moet zeggen, geen centje pijn. Het zeem is dik en rekbaar.
Zelfs als ik op de blaren zit van op m'n kortere tochten met een andere broek te rijden, kan ik met deze broek toch zonder pijn fietsen. Prijs was zo'n 135€ bij Filip SPort.
Zelfs als ik op de blaren zit van op m'n kortere tochten met een andere broek te rijden, kan ik met deze broek toch zonder pijn fietsen. Prijs was zo'n 135€ bij Filip SPort.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
[quote="Shorty"]ASSOS fl 13,voor lange afstanden de beste broek.Ook bioracer en santini scoren bij mij goed.Vermarc vind ik maar niks.[/quote]
Bij mij idem, ik koop altijd Santini ben er zeer tevreden van.
Bij de club had ik ne Vermarc gekregen zowel lange als korte,geraakte deze niet gewoon dacht eerst dat het aan mijn kont lag en heb ze maar in de voddebox gekieperd
Bij mij idem, ik koop altijd Santini ben er zeer tevreden van.
Bij de club had ik ne Vermarc gekregen zowel lange als korte,geraakte deze niet gewoon dacht eerst dat het aan mijn kont lag en heb ze maar in de voddebox gekieperd