Verschillende kleine reclamebordjes gezien hier in KLuisbergen en omgeving.
Ieder jaar een mooi toerke , met (te) weinig volk, vergelijkbaar met die van 1 mei in Wortegem-Petegem zelf, golvend parcours , voor elk wat wils.
Start aan de gebouwen van Willy Naessens.
Kan er iemand info geven waar de tocht dit jaar naartoe gaat teneinde mijn keuze te vergemakkelijken ?
Valt terug samen met Heestert, jammer genoeg , weet nog niet welke ik zal kiezen . Vroeger altijd deze gereden nog nooit ontgoocheld geweest , vorig jaar eens Heestert en was vergelijkbaar. Ze kunnen natuurlijk de waterhoekfeesten niet verzetten. Een dubbel zit er niet in wegens kleine gasten die moeten sjotten op zaterdag, ideaal voor de mannen die tijd hebben op zaterdag , rijd eens 2 TT.
11/10/08 Elsegem (Wortegem-Petegem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Re: 11/10/08 Elsegem (Wortegem-Petegem)
Post by Rock Rider »
Heb ik vorig jaar eenmalig gedaan en is zeker aan te raden om eens te doen... Was op het einde van de dag wel volledig naar de zak...jodelaietie wrote: Een dubbel zit er niet in wegens kleine gasten die moeten sjotten op zaterdag, ideaal voor de mannen die tijd hebben op zaterdag , rijd eens 2 TT.
Mij 's avonds in de zetel gezet en er niet meer uitgekomen...
Dit jaar zal ik door een knieprobleem een (pijnlijke) keuze moeten maken tussen één van de twee...
Elsegem is op 1 km van mijn deur (maximum)... We'll see...
Vorig jaar voor de eerste keer WP gereden. Leuke tocht, voor elk wat wils, goede bepijling en een braadworste achteraf...
Meer moet dat niet zijn
Is inderdaad spijtig dat twee organisaties op een luttel aantal kilometers afstand van elkaar gelegen de mountainbikers moeten delen...
Ik ben nu niet echt de gevleugelde ploeteraar die twee VTT's na elkaar kan afbollen...
maar anderzijds heb ik geen pijn in de knie

Meer moet dat niet zijn
Is inderdaad spijtig dat twee organisaties op een luttel aantal kilometers afstand van elkaar gelegen de mountainbikers moeten delen...
Ik ben nu niet echt de gevleugelde ploeteraar die twee VTT's na elkaar kan afbollen...
-
rudy coolens
- Mountainbiker
Mooie tocht!
Post by rudy coolens »
Is ieder jaar een mooi, plezant en goed georganiseerd tochtje
.
Dus den dezen is zeker van de partij als het weer mee wil natuurlijk!
Dus den dezen is zeker van de partij als het weer mee wil natuurlijk!