tja ik heb 2 zaterdagen achter mekaar sluiting dus dat is dan van 12u-tot20u, shitGun*666 wrote:ja ja de zondag gaan we naar Waasmunster en het zal voor uwen eerste keer direct in de modder te doen zijn denk ik met zo een weerblade wrote:ja, stijn en guntherok ik zie het zitten de zondag
het is te waasmunster
of naar waar wilde gijlle gaan , wel jongens ik heb zeker iets gemist de zondag????
Zaterdag toch ni werken misschien gaan we dan ook op het gemak den tocht in Moerbeke doen
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Morgen naar Moerbeke, zal best liggen denk ik en heb nog wat last van pols dusja is dan ook beter da ik vlakke omloop kies hé...de mannen die ook in Moerbeke rijden , tot morgen dan hé 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Zaterdag met Kris en Tim naar Brakel geweest, zeer mooie rit, door de bossen, leuke hellingetjes, soms eens goed bergaf
wel op sommige stukken verschrikkelijk veel modder met de gekende problemen tot gevolg, chain suck, te voet gaan, vallen..enz. Deed me soms denken aan Houffalize
Heb den indruk dat er stillaan meer "baanjanetten" bij komen want heb me soms serieus geërgerd aan sommige mensen
Tim was zogezegd in mindere doen maar heb nu ook begrepen hoe meer hij zegt dat hij niet in form is hoe beter hij effectief wel is dus bij deze zijn jullie allemaal gewaarschuwd

Heb den indruk dat er stillaan meer "baanjanetten" bij komen want heb me soms serieus geërgerd aan sommige mensen
Tim was zogezegd in mindere doen maar heb nu ook begrepen hoe meer hij zegt dat hij niet in form is hoe beter hij effectief wel is dus bij deze zijn jullie allemaal gewaarschuwd
Wij hebben ons ook goe geammuzeerd in Moerbeke in het begin redelijk wa baan maar nadien alles goe gekomen en alle bossen van de streek gezien
toch was de ondergrond op sommige plaatsen echt wel zuigend precies of er hing iemand aan de fiets ook leuke modderstookjes maar die vielen best wel mee . Met 73 km op de teller voldaan aangekomen
en diene drogen worst achteraf heeft mij gesmaakt 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Amaai niet ! Heel goed geamuseerd !Gun*666 wrote:Wij hebben ons ook goe geammuzeerd in Moerbeke in het begin redelijk wa baan maar nadien alles goe gekomen en alle bossen van de streek gezientoch was de ondergrond op sommige plaatsen echt wel zuigend precies of er hing iemand aan de fiets ook leuke modderstookjes maar die vielen best wel mee . Met 73 km op de teller voldaan aangekomen
en diene drogen worst achteraf heeft mij gesmaakt
De laagvlieger leren kennen, gezien en meer dan goed bevonden
Jammer van Glen z'n knie waardoor we iets na de splitsing tussen de 45km en de 60/70km moeten terugkeren zijn naar het splitspunt. Ik heb 1st Glen nog overhaald om in plaats van meteen binnen te rijden op't gemak de 45km verder te volgen, om 'm vervolgens nog eens te overhalen om de extra lus van 5km ook nog te volgen. Hij heeft me de laatste 5km wel nog vervloekt daar er nog enkele zompige stukken in waren maar het koffie'tje nadien maakte veel goed. Met 55km was ik toch ook zeer tevreden ... thanks Glen voor de extra effort !
Oh ja ... wat die baanjeanetten betreft : ik heb gisteren 't gemak leren kennen van baanjeanetten ! 1st op de baan lekker uit de wind in hun wiel gehangen om er vervolgens in't veld los over te gaan
Think positive !!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja was gisteren plezant tourke he mannen.
De Jakke en Glenn leren kennen.. Toffe mensen en kunnen goed mtbken zenne
.
Die lus van de 45 was nog afzien he jongens amaai.Ik heb gans da stuk aan de splitsing nog alleen gereden ,met de neus vol in de wind.
Heb mij ginder nog gewassen met emmertje maar wel zéér warm water deed deugd zenne, is beter als douche met koud water.
Die "droge" worst laten liggen waren precies "slappe" vodden
Volgende week kan ik niet he gasten zal voor wknd van 18oktober zijn,tot dan hé
De Jakke en Glenn leren kennen.. Toffe mensen en kunnen goed mtbken zenne
Die lus van de 45 was nog afzien he jongens amaai.Ik heb gans da stuk aan de splitsing nog alleen gereden ,met de neus vol in de wind.
Heb mij ginder nog gewassen met emmertje maar wel zéér warm water deed deugd zenne, is beter als douche met koud water.
Die "droge" worst laten liggen waren precies "slappe" vodden
Volgende week kan ik niet he gasten zal voor wknd van 18oktober zijn,tot dan hé
- TimDC
- Mountainbiker
Ja Tom je hebt nog wat gemist zenne, na de splising zijn er nog wat stukskens geweest om u tegen te zeggen. Je kon zelfs nog kiezen tussen gewoon en extreem (bergop). We hebben uiteraard het laatste gekozen en juist de laatste meter van de klim door een klein putje met mijn klikken en klakken de pinnekensdraad in zonder erg.
Toch echt wel van genoten. Dit is ongetwijfeld de mooiste tocht in Brakel, dat is zeker, zeer technisch veel klimmen en prachtige uitzichten.
Een max snelheid gehaald van 65,7km/u dat is het snelste tot nu toe van dit jaar. Gem. 14,9km/u. Dus het was zeer zwaar. Volgende week Kortenberg?
Toch echt wel van genoten. Dit is ongetwijfeld de mooiste tocht in Brakel, dat is zeker, zeer technisch veel klimmen en prachtige uitzichten.
Een max snelheid gehaald van 65,7km/u dat is het snelste tot nu toe van dit jaar. Gem. 14,9km/u. Dus het was zeer zwaar. Volgende week Kortenberg?
en stijn heb ik mijn best gedaan de zondag
, maar veel meer moest dat niet meer zijn ze
want ik begon toch hmhmhm , en zo ne schuiver dat was ook niet slecht e , ik had nog gezegd als we vertrokken er gaat 1e vallen shit twas ik
maar allee
het viel mee, en de zondag dan wemmel ik kom ulle halen , GUNTER gij kunt er nog bij ik kan met 5 man rijden met u bij zijn we met 5,, laat iets weten