ne snotneus geweest zijn als Kill em all uitkwam nee??? 1983
Nieuwe Metallica
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
- Gwen
- Mountainbiker
Ikke 29alexi wrote: Echte fans van het eerste uur zijn nu ook al de 40 aan het naderen(net zoals ik dus)of zelfs daar al een stuk voorbij.
idd was 12 jaar en was direct verkocht.Was in die tijd al een eindje op zoek naar iets harder dan maiden en co.Hoorde ze voor het eerst in de platenzaak waar hoes en tekst in het oog sprongen.Heb hem toen direct gekocht(en hem 10 jaar later weggedaan om de cd versie te kopennative instinct wrote:Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
Metallica heeft de muziekwereld voor me geopend, toen ik toen ik 11 was The Black Album in handen kreeg gestopt door m'n oudere neef.
Een jaar later kende ik alle platen uit m'n hoofd, en toen kwam Load uit.
Ook Load is uiteindelijk nog goed te pruimen, ReLoad vind ik heel wat zwakker.
St. Anger vind ik niet zo heel slecht, maar als ik ze tien keer zal hebben gedraaid zal het veel zijn.
Vandaag de nieuwe gaan halen, en ik ben toch wel aangenaam verrast. Al enkele goede songs gehoord, ze zijn duidelijk weer op de goede weg. Uiteraard wordt het nooit meer als vroeger, maar All Nightmare Long is toch wel een dijk van een song.
Ben nu voor de eerste keer naar de plaat aan het luisteren, zal wel nog enkele luisterbeurten nodig hebben voor ik een beter oordeel heb.
Een jaar later kende ik alle platen uit m'n hoofd, en toen kwam Load uit.
Ook Load is uiteindelijk nog goed te pruimen, ReLoad vind ik heel wat zwakker.
St. Anger vind ik niet zo heel slecht, maar als ik ze tien keer zal hebben gedraaid zal het veel zijn.
Vandaag de nieuwe gaan halen, en ik ben toch wel aangenaam verrast. Al enkele goede songs gehoord, ze zijn duidelijk weer op de goede weg. Uiteraard wordt het nooit meer als vroeger, maar All Nightmare Long is toch wel een dijk van een song.
Ben nu voor de eerste keer naar de plaat aan het luisteren, zal wel nog enkele luisterbeurten nodig hebben voor ik een beter oordeel heb.
Moet je nu wel spijt van hebben.alexi wrote:idd was 12 jaar en was direct verkocht.Was in die tijd al een eindje op zoek naar iets harder dan maiden en co.Hoorde ze voor het eerst in de platenzaak waar hoes en tekst in het oog sprongen.Heb hem toen direct gekocht(en hem 10 jaar later weggedaan om de cd versie te kopennative instinct wrote:Als ge nu nog maar 40 zijt zult ge toch nog maar
ne snotneus geweest zijn als Kill em all uitkwam nee??? 1983![]()
)
Ik heb nog een originele, Britse vinyl uitgave van Garage Days Re-Visited liggen (uiteraard niet gekocht toen ze uitkwam, was toen 3 jaar), gaat nooit weg.
Ik hoop da ge geene fan zijt*M.I.K.E wrote:Metalicca is weer op de goede weg![]()
THE BLACK ALBUM RULES
Judas Kiss is het topnummer voor mij, gevolgd door Broken, Beat and Scarred (ken de juuste titel nimeer). De single is uiteraard ook zeer lekker net als Unforgiven III, alhoewel ik hier iets meer van verwacht had.
Conclusie: M*THERF*CKING YEAH
*(als ge dyslexie hebt, i'm very sorry dan!)