Hallo bikers !!
Op 12 oktober organiseren wij voor de 5de keer onze veldtoertocht rondom Waregem.
Eindelijk, eindelijk, na jaren heb ik de tocht die ik al jaren voor ogen had!!
Na jaren van samenwerking hebben wij alle eigenaars van de privé-bossen op één lijn kunnen krijgen en hebben wij toelating om alle bossen te betreden! Zowel Waregem, Grijsloke als Wortegem zullen dit jaar onder jullie noppen worden geschoven. En vooral héél wat singlekes tussen de boompkes.
Je kan starten aan het jeugdcentrum (100m van het regenboogstadion waar het vroeger was) vanaf .... jawel
7.00h !!! Dus vroege vogels, dit jaar geen gezever maar zorg aub voor goede verlichting want je duikt direkt de singletracks door de bossen binnen!! U bent gewaarschuwd!
De laatsten mogen starten om 10.00h en om organisatorische redenen niet later!! (voetbal in Waregem 's namiddags)
Deelnemen kost €4.00.
Keuze uit 32km , 42km, 60km en 67km.
32 en 42km krijgen één bevoorrading ; de anderen twee !
HARTELIJK WELKOM VANWEGE ONS GANSE TEAM, WE ZIN ER WERE GREET VOAR !!!!
12/10/08 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bostrippertje
- Mountainbiker
waregem
Post by bostrippertje »
super dat we zo vroeg mogen/kunnen starten
dat wordt de groten toer!
dat wordt de groten toer!
-
SNRFreestyler
- Mountainbiker
Post by SNRFreestyler »
CRAZY!!!!!
Man eindelijk ik woon in Waregem en zat er al een tijdje op te wachten hoor!! Ik ben zeker van de partij!
GO WAREGEM!!
Man eindelijk ik woon in Waregem en zat er al een tijdje op te wachten hoor!! Ik ben zeker van de partij!
GO WAREGEM!!
-
de skerpen
- Mountainbiker
Post by de skerpen »
Vorig jaar deze gereden en staat inderdaad met stip aangeduid in de kalender , de meerdere bospassage's zien we nu al volop zitten .
Laten we hopen dat we geen verzopen week krijgen anders kan dit wel een kittebijter worden van de eerste soort .
Hopelijk overleef ik het trouwfeest van ... en zijn we fris en monter alhoewel ik ervoor vrees , mss niet te vroeg starten .
See yuldre
Laten we hopen dat we geen verzopen week krijgen anders kan dit wel een kittebijter worden van de eerste soort .
Hopelijk overleef ik het trouwfeest van ... en zijn we fris en monter alhoewel ik ervoor vrees , mss niet te vroeg starten .
See yuldre