19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote: Oesje the volty toch niet teveel aangepast hé, want wil hem toch wel een beetje extreem houden.
Eigenlijk wel.Maar ze ligt net naast de uwe,dus als ge extreem wilt dalen,geen probleem...
Anderszijds zijn er gisterennamiddag enkele op hun....gegaan bij het op -en afstappen van de voltman-afdaling.
Volgens pepeetje heeft Grote Plateau tot 3 keer toe getwijfeld om dan toch zijn "skeppe" te pakken en een éénvoudiger alternatief aan te leggen.

Ge weet nooit hoe ze er de 19 de gaat bijliggen,hé.

Voor de rest gisteren het crossparcours volledig ingemaaid en aangelegd.
De tegenterters van Aarsele hebben daar een klein primeurke gekregen. :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

veeteeteetje wrote:
the voltman wrote: Oesje the volty toch niet teveel aangepast hé, want wil hem toch wel een beetje extreem houden.
Eigenlijk wel.Maar ze ligt net naast de uwe,dus als ge extreem wilt dalen,geen probleem...
Anderszijds zijn er gisterennamiddag enkele op hun....gegaan bij het op -en afstappen van de voltman-afdaling.
Volgens pepeetje heeft Grote Plateau tot 3 keer toe getwijfeld om dan toch zijn "skeppe" te pakken en een éénvoudiger alternatief aan te leggen.

Kheb al een deeltje gedaan van het heraangelegde crosparkoer XD tis prachtig :-D
Draaien en keren, op en neer :-)
Tzal trg leuwk toertjen zijn :-)

Grtz
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Ja, alvast dank voor dit primeurken :lol: , twas een leuk extratje aan de TT van Beveren Leie. =D>

Kan elk mtb'er alleen maar aanmoedigen om den TT van Oostrozebeke te betreden. Kijk er zelf al naar uit, al moet ik nog mijn weekenddienst kwijt raken.

Ben er wel zeker van dat menig Tegenterter, net als vorig jaar, zal paraat staan om bij jullie te starten. :bounce: :bounce: :bounce:

Een TT om U tegen te zeggen. :lol:

Tot dan
Metalbiker
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

veeteeteetje wrote:

Een eenvoudiger alternatief ernaast is prima, en idd als ze nat ligt is ze niet te doen, dus een alternatief ernaast kan ik enkel toejuichen, zo blijft de keuze extreem of makkelijker =D>
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Als ik dat hier allemaal lees vind ik het wel spijtig dat ik dit weer niet kan meemaken. Ik vind de keuze verschrikkelijk tss waarschijnlijk 1 vd leukste tochten uit de streek.
Ik kies voor de 19de oktober de strandrace omdat ik het ganse kustcriterium wil rijden.
Deze zomer ook niet knn meerijden aan de zomertocht vd brigandsbikers. Deze week ten laaste volgende week zal ik eens tijdens een trainingstochtje het crossparkoer gaan verkennen.

De beruchte voltman-afdaling ligt die ook in dat crossparkoer? Ik bike nog maar sedert een dik jaar en zou die uitdaging wel eens willen aangaan.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

pearl jam wrote:Als ik dat hier allemaal lees vind ik het wel spijtig dat ik dit weer niet kan meemaken. Ik vind de keuze verschrikkelijk tss waarschijnlijk 1 vd leukste tochten uit de streek.
Ik kies voor de 19de oktober de strandrace omdat ik het ganse kustcriterium wil rijden.
Deze zomer ook niet knn meerijden aan de zomertocht vd brigandsbikers. Deze week ten laaste volgende week zal ik eens tijdens een trainingstochtje het crossparkoer gaan verkennen.

De beruchte voltman-afdaling ligt die ook in dat crossparkoer? Ik bike nog maar sedert een dik jaar en zou die uitdaging wel eens willen aangaan.
Yeps maar ze zit wat verdoken, als ze nat ligt zou ik echter het alternatief van veeteeteetje kiezen, want anders glijd je naar beneden, bij droog weer geen probleem ze ziet er gevaarlijker uit dan ze in weze is.

grtz volty
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

the voltman wrote:
pearl jam wrote: De beruchte voltman-afdaling ligt die ook in dat crossparkoer?
Yeps maar ze zit wat verdoken, als ze nat ligt zou ik echter het alternatief van veeteeteetje kiezen, want anders glijd je naar beneden, bij droog weer geen probleem ze ziet er gevaarlijker uit dan ze in weze is.

grtz volty
K'ben benieuwd. K'zal ne keer moeten gaan loeren. Hoe vind ik ze? Is het de kant vd sluis, de kant vh bos of een zijkant?
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

pearl jam wrote:
the voltman wrote:
pearl jam wrote: De beruchte voltman-afdaling ligt die ook in dat crossparkoer?

grtz volty
K'ben benieuwd. K'zal ne keer moeten gaan loeren. Hoe vind ik ze? Is het de kant vd sluis, de kant vh bos of een zijkant?
De zijkant naar het water toe.

grtz volty
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

the voltman wrote:
pearl jam wrote:
the voltman wrote: Yeps maar ze zit wat verdoken, als ze nat ligt zou ik echter het alternatief van veeteeteetje kiezen, want anders glijd je naar beneden, bij droog weer geen probleem ze ziet er gevaarlijker uit dan ze in weze is.

grtz volty
De zijkant naar het water toe.

grtz volty
maw goed zichtbaar vanop het asfaltwegje langs de Leie?
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Pearl Jam vroeg:
De beruchte voltman-afdaling ligt die ook in dat crossparkoer?

maw goed zichtbaar vanop het asfaltwegje langs de Leie?

Antwoord van GP:

Ge rijdt het crossparcours op aan den Ingang aan 't Sas.Bergop helemaal links houden,ge volgt de nieuwe ingemaaide weg tot ge op het eigenlijke crossparcours komt en ge blijft gans de tijd LINKS aanhouden tot ge aan het "Netelpark" komt.Juist daarvoor ligt een Padje(geen kikker) LINKS naar de Voltman afdaling met op de top een alternatief die makkelijker te nemen is.

Ps: doe de Voltie niet als ge daar alleen rijdt!!...als ge moest over kop gaan!!Ge kunt ne keer kijken maar pak aub geen risico!!!!!!!
Neem anders het alternatief.

Tot uw dienst.GP
Post Reply