Giant Anthem Advanced 08 8.97kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Dit spreekt me véél meer aan dan je Spark! 'k Krijg gewoon zin om te gaan fietsen, louter door er naar te kijken!
Waarom geen RED meer? Op zich toch ook racebaar?
Goed werk!
Guido
Goed werk!
Guido
- RvBerkel
- Mountainbiker
het is 30.9mm pen die er nu op zit pen gaat pas weg als ik new heb heb even goed koop pen gekocht om goed maat meeten hoe lang pen moet zijn voor dat ik een van 300/500€ carbon pen koop als hem heb gaat dezen voor prikie wegHubertje wrote:Erg mooie bike, de mooiste die ik van jou al gezien heb (veruit).
Als de zadelpen 27.2 is, doe je ze niet weg?
ruimte tussen 32T en sram red 11T was maar paar mm zonder ketting dus dat lukt niet maar heb nog 130gr dura ace 7800 liggen die kan wel met 32T werken alleen mis ik stukje wat achter op der moet die buiten kabel op zijn plaats houd als dat ding heb komt denk ik die er op en haal 50gr + - wins meeGuido Beeck wrote:Dit spreekt me véél meer aan dan je Spark! 'k Krijg gewoon zin om te gaan fietsen, louter door er naar te kijken!
Goed werk!
Guido
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
- RvBerkel
- Mountainbiker
mijn new crank is ook binnen en hij is zwaaaaaaaar
hij weegt 500gr met cup +lagers / 4 shims / boutje + capje dus alles zit er op om hem in mijn frame zetten
bike komt op 9.1kg met new crank en dura ace 7800 met carbon kooi en 12-27 cassette hoo volgde week met new vork en zadelpen ken nog keer 260gr er af te haalen
THM Clavicula DP dit is new model hier kan ook een 30T op en die komt binnen kort er op ipv 32T

bike komt op 9.1kg met new crank en dura ace 7800 met carbon kooi en 12-27 cassette hoo volgde week met new vork en zadelpen ken nog keer 260gr er af te haalen
THM Clavicula DP dit is new model hier kan ook een 30T op en die komt binnen kort er op ipv 32T