Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

Schmolke zadelpen zijn heel sterk als die van jouw dat niet is moet een laaten maaken naar jouw gewicht en doe 5+Kg bij rider limt bij je weegt 80k maak er 85+kg van heb zelf keer op een gefiets die zat op 126gr 27.7 /350 mm en was heel stijf dacht die 85/90kg aan kon

dura ae voor der werkt super heb zelf heel lang mee gefiets en die der zat op 70gr tune zo dat hij THM trip crank aan kan
Lefty gerre
Mountainbiker

Post by Lefty gerre »

zou ook met al dat spul niet in de modder willen rijden. denk dat je tocht niet uit gaat rijden. en zoals je zegt trainen is de beste oplossing :P
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

RvBerkel wrote:Schmolke zadelpen zijn heel sterk als die van jouw dat niet is moet een laaten maaken naar jouw gewicht en doe 5+Kg bij rider limt bij je weegt 80k maak er 85+kg van heb zelf keer op een gefiets die zat op 126gr 27.7 /350 mm en was heel stijf dacht die 85/90kg aan kon

dura ae voor der werkt super heb zelf heel lang mee gefiets en die der zat op 70gr tune zo dat hij THM trip crank aan kan
Robin, pen is gemaakt boven mijn gewicht, geloof me vrij, tot nu toe met niets gereden dat stijver is dan een thomson. De tune is ook ok maar die sluiting/regeling zadel is kl****te
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

is mischien New Ultimate niks ? ik krijg hem dezen week binnen in maat 30.9/ 350mm zal iets van 130gr+ - weegen rider limt 90kg denk dat die schmolk zo slap is door dat hij maar 27.2mm is daarom ging ik naar New Ultimate die maak ze in 30.9mm wilde eerst naar Ax-lightness gaan in maat 27.2mm maar was bang dat hij ook niet stijf genog zal zijn
Post Reply