19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Nelle wrote:Hallo iedereen
Ben al ieder jaar aanwezig geweest en ben er vandejaere terug bij.
Vanmorgen met Grote Plateau en Rolling Stone een nieuw stukje gedaan en was verschoten van het afdalinkske.
Dat was maar een stukske van 200meter dat de Cowboy aangelegd heeft en die vanaf vandaag ook voor iedereen te verkennen is. :lol:

Crossparcours ligt er na vanmiddag geheel anders bij:nen nieuwen in en uitgang om duimen en vingers van af te likken.(door de mannen met een echt mtb-hart aangelegd;Cowboy Peter,Orbeabiker,VeeTeeTeetje,PeePeetje,Christ en ik een beetje)
Voltman- afdaling wat aangepast zodat iedereen deze zal durven te nemen. :wink:

D'er in aan 't sas en der weer uit na exact 3220lm!! :bounce: :bounce:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Voila si, baanseizoen bijna achter de rug, we duiken terug het veld in. Samen met Aragorn en broer Kris, trachten we zoveel mogelijk St Ritatrappers mee te brengen naar Oostrozebeke. Na vorig jaar, onze eerste deelname mag deze TT zeker niet ontbreken op de kalender.
Veeteeteetje en de rest van de crew, succes met de organisatie. We volgen de komende 3 weken jullie verhaal.

Groeten
geertje :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

grote plateau wrote:
Nelle wrote:Hallo iedereen
Ben al ieder jaar aanwezig geweest en ben er vandejaere terug bij.
Vanmorgen met Grote Plateau en Rolling Stone een nieuw stukje gedaan en was verschoten van het afdalinkske.
Dat was maar een stukske van 200meter dat de Cowboy aangelegd heeft en die vanaf vandaag ook voor iedereen te verkennen is. :lol:

Crossparcours ligt er na vanmiddag geheel anders bij:nen nieuwen in en uitgang om duimen en vingers van af te likken.(door de mannen met een echt mtb-hart aangelegd;Cowboy Peter,Orbeabiker,VeeTeeTeetje,PeePeetje,Christ en ik een beetje)
Voltman- afdaling wat aangepast zodat iedereen deze zal durven te nemen. :wink:

D'er in aan 't sas en der weer uit na exact 3220lm!! :bounce: :bounce:
Zo hoor ik het graag =D>
Mijn fav soap kan weer van start gaan :drunk:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Zenuwachtig en opgewonden als een jeugdige tiener die de eerste keer mag gaan fuiven, zo voel ik me ongeveer. Een jeugdige tiener ben ik al lang niet meer maar deze vtt is er wel één om naar uit te kijken. Als ik zie wat een energie er in deze vettige tocht gestoken wordt dan kan het niet anders dan meevallen. Moeke, hoeveel keer nog slapen ?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

pjer wrote:Moeke, hoeveel keer nog slapen ?
Ik ben wel uw moeke niet, maar...

:bounce: :bounce: :bounce: NOG 15 KEER SLAPEN :bounce: :bounce: :bounce:
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

@vtt tje
hoewel ik mij al ongemakkelijk begin te voelen, bij het vele aangekondigde 'technische' werk, kom ik dit jaar zeker toch ne keer af.
T moet daar blijkbaar toch de moeite zijn in O-rozebeke.
En k probeer er zoveel mogelijk van de onzen mee te pakken.
Staat genoteerd :-D
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

inderdaad vanmorgen samen met GP en Nelle en een beetje kunnen proeven en het beloofd.
@ Joost bedankt voor het slotje
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

grote plateau wrote: Voltman- afdaling wat aangepast zodat iedereen deze zal durven te nemen. :wink:
Oesje the volty toch niet teveel aangepast hé, want wil hem toch wel een beetje extreem houden.

Ik kom zeker af de 19e, zoals mr. t het zegt, samen met de onze een van de betere tochten uit de streek, het draaien en keren, tja voor mij is da pas echt mountainbikewerp, surplassen op de bike enzo om een bochtje te nemen daar is stuurvaardigheid en bikecontrole voor nodig, in ieder geval een droomparcours voor mij, gisteren reed ik de tocht van beveren-leie, en werd plots geroepen door cowboy peter, en ja ik mocht in primeur een pas aangelegd bosje inrijden, prachtig mannen en de afdaling om erin te duiklen, de max.

grtz volty
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

petit crosseur de boue wrote: Ik probeer ook een delegatie 'Tetters' van Torhout warm te maken.
Tetters warm maken voor plezante uitdagingen lukt altijd hé.
We zullen er dan ook zeker zijn.

Het is door mensen als VeeTeeTee en zijn bende ongeregeld dat we als bevooroordeelde wegrijders de microbe voor de MTB en zijn toch apparte
gemeenschap te pakkken hebben gekregen. ( remember Wissant - fantastisch)

En het beloofd ( volgens petit-tombeur-dans-dans-la-boue) een skoon ritje te worden. 8)

De tetters zullen er zijn.
Weet nog niet van hoe vroeg, en weet nog niet tot hoe laat.
Dat kan nogal eens varieren afhangkelijk van de aanvoer van de Leffe #-o #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the grandmaster wrote: hoewel ik mij al ongemakkelijk begin te voelen, bij het vele aangekondigde 'technische' werk, kom ik dit jaar zeker toch ne keer af.
T moet daar blijkbaar toch de moeite zijn in O-rozebeke.
En k probeer er zoveel mogelijk van de onzen mee te pakken.
Grandmaster,heb al verschillende keren gelezen dat jij niet de grootste "techneut" onder de raketmannen bent,maar jij hoeft nu ook de grootste schrik niet te hebben wat het technisch gedeelte betreft.
Ook de andere raketmannen zullen ongetwijfeld spelen met die technische stukjes.Maw voor de enen zal het te technisch zijn,de anderen zal zich de vraag stellen : Is dit technisch??

Nogmaals,de 3 toeren zullen goed uitgetekend staan wat de technische stukjes betreft en ik zou zeggen wie de 30 doet,hou u aan het parcours van de 30,wie de 50 doet wordt verondersteld van alles aan te kunnen en moet dit zeker meepakken.De 40 is dan voor de twijfelaars,die krijgen iets wat technische stukken betreft,maar dan ook weer niet alles.
Post Reply