bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
ice25
Mountainbiker

Post by ice25 »

Ontvangen :-D =D> =D> =D>
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

ice25 wrote:Ontvangen :-D =D> =D> =D>
Gij meer chance dan ik.. mijn pakje heeft al 2 dagen vast gezeten in het pakjescentrum van Opgladbeek omdat er blijkbaar iets fout mee was. Nu staat het op 'sorteren'...

Normaal gezien morgen dus..
ice25
Mountainbiker

Post by ice25 »

Oei, da's minder. Het zal morgen wel toekomen
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Pfff... wa's me dat allemaal.
Eerst en vooral plaats ik een bestelling
Dan komt er een mail, om te melden dat de bestelling in orde is, en ik moet betalen via overschrijving.
Dat doe ik dan ook (duurt wel even - internationaal).
Meer dan een week later krijg ik het bericht dat 1 item niet meer verkrijgbaar is (hadden ze mijn bestelling dan niet gechecked VOOR ik het bedrag moest overschrijven?).
Ik moet mijn bestelling wijzigen (Joost mag het weten hoe ik dat kan doen).
Om te vermijden dat zij het bedrag terug zouden moeten storten, heb ik dan via email wat andere spulletjes besteld.
Het verschil in het bedrag moet ik dan alweer overschrijven.
Pfffffff ik wacht nu meer dan 2 weken en er is nog NIETS onderweg.
't Begint een beetje op onze regering te lijken...
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Als er bij BC iets niet op voorraad is, zit je met de miserie..

Als ik er bestel, schrijf ik meteen over. Ene keer een probleempje gehad toen ik iets mee bestelde voor iemand anders.
Longobardi
Mountainbiker

Post by Longobardi »

Wel ik moet helaas iets anders hier over zeggen.
Info van BC is top!!! maar levering kan ik niet over oordelen daar dit mijn eerste bestelling daar is.
Voor mijn frame dus volgende.
Ik heb reeds 6 maal een mail ontvangen van , uw frame hebben wij nog niet ontvangen en verwachten we in de komende 2 weken.
Nu weet ik dat het probleem ook bij Liteville zelf lag maar evenzeer wacht ik nog steeds op mijn frame.
De voorlaatste keer ontving ik een mail met antwoord , uw frame is momenteel bij de lakker en wordt binnen de twee weken verwacht.(Die angegebenen Lieferzeiten basieren auf Informationen der Hersteller / Importeure und sind nicht garantiert.)
Hopelijk wordt deze niet bruin gebakken ,lol #-o
En is nog niet eens gegarandeerd van levering voor de komende weken.
Inmiddels wederom 2 weken uitgesteld.
Daarom , steeds perfecte info maar helaas nog altijd geen materiaal :cry:
Longobardi
Mountainbiker

Post by Longobardi »

En nog maar eens twee weken uitgesteld #-o :(
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Pffff, ik zit hier al 10 dagen te wachten....allemaal standaard materiaal maar een repair kit (of zoiets) voor een fox RP23, die moeten ze blijkbaar zelf eerst bestellen.....

'k Vind dat ze wel een op stock of niet mogen erbij zetten....Je komt het ook pas te weten nadat je betaald hebt....

Nu, dit is m'n tweede bestelling maar voor m'n vaste bestellingen blijft m'n voorkeur dan toch naar een andere leverancier uitgaan.....En het is zelfs zo, dat als ze niet meer info geven, 'k enkel nog voor de speciale items bij hun bestel.
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

pvandebe wrote:Pffff, ik zit hier al 10 dagen te wachten....allemaal standaard materiaal maar een repair kit (of zoiets) voor een fox RP23, die moeten ze blijkbaar zelf eerst bestellen.....

'k Vind dat ze wel een op stock of niet mogen erbij zetten....Je komt het ook pas te weten nadat je betaald hebt....

Nu, dit is m'n tweede bestelling maar voor m'n vaste bestellingen blijft m'n voorkeur dan toch naar een andere leverancier uitgaan.....En het is zelfs zo, dat als ze niet meer info geven, 'k enkel nog voor de speciale items bij hun bestel.
Als je iets snel wil hebben, kan je inderdaad beter bij chainreactioncycles bestellen (maar daar is het aanbod wel iets kleiner).
eiri
Mountainbiker

Post by eiri »

Ik heb meerdere malen wat besteld bij bike-components. Moet zeggen dat het aanbod en de prijzen echt concurrerend zijn. Dit is ook de reden waarom ik vaker daar bestel.

Echter de levertijd laat idd. wel wat te wensen over. Meestal duurt het anderhalve tot twee dagen voordat je "mag" gaan betalen. Helaas niet met creditcard. Hierna hoor je niets meer totdat de levering meestal een week later wordt verzonden. Al met al ongeveer dus anderhalve week later in huis als het op voorraad is. Een indicatie van de vooraad vindt je bij de productomschrijving.

Vooral door die prijs en het aanbod blijft mjn ervaring met bike-components positief, maar wil je iets snel in huis hebben, dan kun je beter ergens anders shoppen (actionsports.de, bijv. vaak de volgende dag in huis).
Post Reply