en we wachten nog steeds op het verslag...zoals op de prachtige marathon van Hollange
Roc d'Azur 2008 - wie gaat?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Dirk Scott
- Mountainbiker
Post by Dirk Scott »
Reizen De Zwerver in Heusden Zolder legt elk jaar een bus in naar Roc d'Azur. Op dit moment zijn er nog plaatsen vrij. Het vertrek is op woensdagavond 8 oktober en we zijn terug op maandagavond 13 oktober. De kostprijs voor de busreis is 120 Euro. Voor meer inlichtingen kan je best telefoneren naar de Zwerver. Tel 011/450400.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik heb vorig jaar de eerste keer de marathon gereden en heb die 80 kilometerkes vlot verteerd ondanks een heel slechte voorbereiding : van mei tot half augustus wegens oververmoeid zeer weinig gereden, dan stillekes opgebouwd en vanaf half september wat rustige lange ritten gedaan.
Moet wel zeggen dat ik het als een echte toertocht heb aangepakt en dat ik mij zeker niet heb laten opjagen. Ik vind het er veel te schoon om te vlammen en dan niks te zien.
Als je in de Ardennen 60Km vlot kan uitrijden moet je zeker de Roc marathon kunnen doen. Zeker als je niet op je horloge kijkt en geniet van de sublieme panorama's.
Moet wel zeggen dat ik het als een echte toertocht heb aangepakt en dat ik mij zeker niet heb laten opjagen. Ik vind het er veel te schoon om te vlammen en dan niks te zien.
Als je in de Ardennen 60Km vlot kan uitrijden moet je zeker de Roc marathon kunnen doen. Zeker als je niet op je horloge kijkt en geniet van de sublieme panorama's.
Als je in de Ardennen 60Km vlot kan uitrijden moet je zeker de Roc marathon kunnen doen. Zeker als je niet op je horloge kijkt en geniet van de sublieme panorama's.[/quote]
Mooi gezegd,zo is het.Of je nu 900°bent of 2 000° wat maakt het uit.
Genieten van de sfeer, tussen de vedetten rondlopen wat opsteken betreft materiaal daar gaat het toch om op de Roc en dan heb je, je seizoen mooi afgesloten.
Mooi gezegd,zo is het.Of je nu 900°bent of 2 000° wat maakt het uit.
Genieten van de sfeer, tussen de vedetten rondlopen wat opsteken betreft materiaal daar gaat het toch om op de Roc en dan heb je, je seizoen mooi afgesloten.
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Mooi gezegd,zo is het.Of je nu 900°bent of 2 000° wat maakt het uit.roger wrote:Als je in de Ardennen 60Km vlot kan uitrijden moet je zeker de Roc marathon kunnen doen. en geniet van de sublieme panorama's.
Genieten van de sfeer, tussen de vedetten rondlopen wat opsteken betreft materiaal daar gaat het toch om op de Roc en dan heb je, je seizoen mooi afgesloten.[/quote]
Da zou ik zo nog niet durven zeggen
Ik denk dat iedereen ambitie heeft om het zo goed mogelijk te doen.
En wees gerust je kan afzien en genieten in de race!
Maar ieder diertje zijn pleziertje hé
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
voor de laatbeslissers:
ik heb nog een ticket voor de roc op zondag beschikbaar!
Ikzelf zal er ook aanwezig zijn, we kunnen het eventueel daar dan regelen.
PB me indien interesse
PB me indien interesse
- Mister T.
- Mountainbiker
Door mijn sleutelbeen en bijgevolg gebrek aan training - en eerlijk gezegd nog meer gebrek aan goeste om nog eens op te bouwen enkel voor de roc - is mijn conditie maar echt basic, maar de goeste is er wel.
Niet alleen om te biken, maar gewoon chillen met vrienden en vrouw aan de koot dazuu, te slenteren in het bikepark, massa's spaghetti te boefen en na de rit en op zaterdag rustig relaxen aan strand of zwembad...
Oh yeah, can't wait...
o ja, help dit lieve meisje eens uit de nood:
(ge kunt ze vertrouwen, 'k sta der garant voor
)
Niet alleen om te biken, maar gewoon chillen met vrienden en vrouw aan de koot dazuu, te slenteren in het bikepark, massa's spaghetti te boefen en na de rit en op zaterdag rustig relaxen aan strand of zwembad...
Oh yeah, can't wait...
o ja, help dit lieve meisje eens uit de nood:
(ge kunt ze vertrouwen, 'k sta der garant voor
MoozeMeiske wrote:voor de laatbeslissers:
PB me indien interesse
- Rode Kogel
- Mountainbiker