Allé Nick, kmag nog content zijn dak de hele dag op de schoolbanken zat en niet mee konPashley 24Mhz wrote:Dit was voor mij toch de teleurstelling van het jaar
...
04/10/08 Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Met alle respect voor de mannen die verkeerd gereden zijn en ik vind het zeer spijtig voor hen maar als er mannen van de streek bij zaten, kun je toch weten dat deze tocht ZEKER over de kasseistrook van de Palingbeek gaat en ga je toch niet tot in Passendale rijden zonder één onverharde strook tegen te komen. Als je niet van de streek bent, kan ik wel begrijpen.
Nu met de inschrijvingtafel kan wel akkoord gaan. Reeds deze morgen om 8u ging het niet vooruit en er was dan nog niet veel volk. Gelukkig maar.
Voor de rest een goede tocht maar zonder verrassingen. De lus rond de Kemmelberg vond ik wel goed gemaakt.
Bevoorradingen waren uitgebreid en goed.
Nu met de inschrijvingtafel kan wel akkoord gaan. Reeds deze morgen om 8u ging het niet vooruit en er was dan nog niet veel volk. Gelukkig maar.
Voor de rest een goede tocht maar zonder verrassingen. De lus rond de Kemmelberg vond ik wel goed gemaakt.
Bevoorradingen waren uitgebreid en goed.
proficiatkarel m5 wrote:Ik heb me ook zeker geamuseerd.
Wat de file aan de inschrijving betreft: ik heb hetzelfde ondervonden...
Wat de tombola betreft: SUPER! Ik heb een Racing Ralph gewonnen!
Hartelijk dank!
groeten, Karel
Wat de toer betreft ga'k niveel over zeggen omdak wist wak ging krijgen.
De laatste weken teveel vertoeft in mtb paradijs (La Transambienne, Vielsalm, etc.) en dan is deze niet meer dan een baanritje met hier en daar een bultje.
Nuja, vlug in en uit om de beentjes toch wat kilometers te gunnen in dit herfstweekend.
Cu
Het was de eerste keer dat ik deze tocht deed en ik moet zeggen dat ik er ervan heb genoten, t.t.z. als ik mijn maag problemen vergeet
Ik vond de rit goed gekozen, voldoende klimwerk, flirten met de kemmel tot 2 maal toe..., voldoende offroad waarvan zogoed als alles berijdbaar. Op het onberijdbare enkele keren goed op mijn smikkel gegaan
.
De bevoorrading was ok, aan de eerste genoten van de broodpudding van de mevrouw die daar bediende (mmmm...volgend jaar meer van da !).
Bepijling was naar mijn mening ok. Alleen verkeerd gereden op het laatste (oversteken grote baan naar de vesten). Blijkbaar stond dit op de grond hoorde ik achteraf?
See ya next year !
Ik vond de rit goed gekozen, voldoende klimwerk, flirten met de kemmel tot 2 maal toe..., voldoende offroad waarvan zogoed als alles berijdbaar. Op het onberijdbare enkele keren goed op mijn smikkel gegaan
De bevoorrading was ok, aan de eerste genoten van de broodpudding van de mevrouw die daar bediende (mmmm...volgend jaar meer van da !).
Bepijling was naar mijn mening ok. Alleen verkeerd gereden op het laatste (oversteken grote baan naar de vesten). Blijkbaar stond dit op de grond hoorde ik achteraf?
See ya next year !
Inderdaad twee soorten geel zwarte pijlen .Maar ... als je vanaf de start gele pijlen volgt met een zwarte punt en plots begint pijlen te volgen waar een zwarte rechthoek op geschilderd is ligt dit niet aan de organisatie maar aan Uzelf .Pashley 24Mhz wrote: Aan de eerstvolgende weg terug een geel/zwart pijltje, dus die hebben we ook nietsvermoedend gevolgd. ... Dan toch nog vernomen dat vroeger op de dag daar nog mensen verkeerd gereden waren, en dat we zeker niet de enigen waren
Als organisator weet ik en vele anderen hoe ambetant het kan zijn wanneer pijlen verdwijnen .Dus is het ook meer dan normaal dat de andere pijlen niet werden weggenomen !
De rit zelf is er eentje waarin ik mij behoorlijk in thuis voel .Het werd ons extra lastiggemaakt door de hevige wind .Hoewel er hier en daar wat stuurmanskunst aan te pas kwam lag het parcour er zeer berijdbaar bij ondanks de hevige regen de dag voordien .
Ik kom al jaren naar deze rit vanuit Pittem afgezakt enkel en alleen al voor het degusteren van hun broodpudding .Maar er was geen broodpudding te zien
Zo zie je maar hoe verschillend we de tochten kunnen ervaren .
Ieper , we verwachten jullie in Pittem op 30 November .
Groeten ,Pompier .
-
trekske8500
- Mountainbiker
04/10 Ieper Mtb
Post by trekske8500 »
Met enige verwondering lees ik jullie nare ervaringen aan de inschrijvingstafel.
Rond 08.00 uur ingeschreven: het inscannen neemt misschien iets meer tijd in beslag, dan gewoon een kaartje afgeven, doch bespaart vermoedelijk werk achteraf.
's Middags een tweede maal ingeschreven voor de 55, en slechts 3 € moeten betalen i.p.v. 3.50 € en nog een broodje met hesp gekregen.
Op de bevoorradingen was de broodpudding subliem!
De problemen met de bepijling: naar het parcours kijken bij de start, snelheid aanpassen aan /de veelheid van pijlen/parcours, lost veel op.
Rond 08.00 uur ingeschreven: het inscannen neemt misschien iets meer tijd in beslag, dan gewoon een kaartje afgeven, doch bespaart vermoedelijk werk achteraf.
's Middags een tweede maal ingeschreven voor de 55, en slechts 3 € moeten betalen i.p.v. 3.50 € en nog een broodje met hesp gekregen.
Op de bevoorradingen was de broodpudding subliem!
De problemen met de bepijling: naar het parcours kijken bij de start, snelheid aanpassen aan /de veelheid van pijlen/parcours, lost veel op.