Kzal hem rond 13.00u komen afhaspelen
Grtz
Post by veldegemnaere »
Post by grote plateau »
Hoi,tobi.tobi wrote:Ik zal uiteraard ook aanwezig zijn op deze prachtige tocht! Maar wel niet in de voormiddag... Vorige jaar was er naar mijn mening veel te veel volk op de mooiste stukken
Grtz
Ondertussen zijn er allerlei vernieuwende technieken toegepast tijdens de moderne mountainbike sport, die geen enkele organisatie uit het oog mag verliezen...grote plateau wrote:De 50km daarentegen heb je alles wat een mtb-ker verlangt:dreven,single-tracks,hellingen voor op het kleinste blad,afdalingskes om 't achterwerk tegen den achterband te laten "sleiren",draaien en keren,vals platte dooddoeners,korte recuperatiestukken,enz.......alleen hebben we geen echte terrils.
Post by veeteeteetje »
Aan uw deur...dat moet dan ook bijna aan mijn deur zijn ook.muddymen wrote:vorige week een nieuw stuk gevonden aan mijn deur![]()
hopelijk is die van jullie hand en is die terug te vinden in jullie tocht.
(zijkant brug aan de gentstraat) man man daar is werk ingestoken de max gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
zitten een paar korte neepjes en vennijnige klimpjes in
hopelijk is er nog meer van dat, maar na een paar keer jullie tocht te hebben gereden zal het wel in orde zijn zoals gewoonlijk