04/10/08 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
delta68
Mountainbiker

Post by delta68 »

jaja, 't was dik in orde !

knappe stukskes zelfgemaakte singletracks enzo ! =D>

nooit te druk...

en de afwezigen hadden ongelijk ! [-X

vincent, ga van die computer af ! uwe kleinste moet ne nieuwe pamper ! :-D
DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Voor het derde jaar op rij afgezakt naar Kasterlee en wéér geen spijt dat ik dit heb gedaan. Deze organisatie is bijna de perfectie zelf. Van mij krijgen ze een 10/10. Doe zo voort!!!
Waar kan ik de foto's terug vinden aub?

Een blije biker.
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Ik moet zeggen, dat dit wonderbaarlijk is. Wat een leuke tocht en dit zonder de Bloso te gebruiken ( ja ja er zat een passage in, maar die is dan opzich al leuk) . We (Herwig en ik) hebben er echt van genoten, rustig gereden (morgen Langdorp) en weinig volkk tegen gekomen !
Proficiat =D> =D> =D> =D>
no- brakes
Mountainbiker

Post by no- brakes »

Yep,was dik in orde,is er weer ééntje voor de kalender volgend jaar,eerste keer dat mijne bike proper was zonder er zelf iets voor te doen,was wel de max =D>.Fotokes wil ik ook wel zien.Grtz
dieseltje
Mountainbiker

Post by dieseltje »

Het safety jogger team kempen heeft genoten van deze tocht,lekke weertje en niet al teveel slijk,proficiat aan de organisatie en natuurlijk hadden de afwezigen ongelijk,tot volgend jaar mannen.
kwt
Mountainbiker

Post by kwt »

De foto's staan reeds op de website van de wielertoeristen Kasterlee (www.wielertoeristenkasterlee.be) maar de foto's zijn niet goed zichtbaar.
Wij zullen de verantwoordelijke vragen de nodige aanpassingen aan te brengen.

De foto's van de tweede fotograaf zullen verschijnen op de website van het buurtcomité van Houtum, nl. www.houtum.be
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Het was gisteren meer dan dik in orde.
Wist al een beetje wat ik kon verwachten maar er waren toch nog heel wat verassende stukjes bij.
Heel Kasterlee doorkruist en ze hebben echt het beste eruit gehaald. =D>
Bevoorrading ook dik in orde alsook de bepijling.

Alleen ne dikke kop nu van de "sportdrank" achteraf :drunk:.
Thuismatchen kunnen gevaarlijk zijn. :-)

Nog vermelden dat ik een fietscomputerke heb gevonden onderweg.
Degene die het moest missen.........kleur en merk doorsturen zodat het bij de rechtmatige eigenaar terechtkomt.
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

Dit was een prachtige tocht met mooie zelfgemaakte single tracks,bospaadjes,mooie lange dreven die soms zwaar aanvoelden,beetje slijk en toch ook op sommige plaatsen wat technische stukken.Weinig asfalt waar je wat kon recupereren.Ook bevoorrading was meer dan voldoende en zelfs met terras waar het goed was in het zonnetje.
Volgend jaar zeker terug hopelijk met even goed weer.
petruske
Mountainbiker

4/10/2008 kasterlee

Post by petruske »

reedsvoor derde maal op rij deze gereden en weer voldaan naar huis gegaan proficiat aan de organisatie en doe zo verder mannen en zekers tot volgend jaar
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

kwt wrote:
De foto's van de tweede fotograaf zullen verschijnen op de website van het buurtcomité van Houtum, nl. www.houtum.be
Wanneer mogen we deze verwachten? Altijd leuk om jezelf een keer in actie te zien.
Post Reply