zouden we daar met alle belgen niet ne keer proberen samen af te spreken
moet daarom niet lang duren
eerder voor ne keer kennis te maken met elkaar
eigenlijk zouden we naar volgend jaar toe
ne keer kunnen proberen om bvb voor de roc op zondag ne startblok met enkel belgen vol te krijgen
rock d'azur
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Fish
- Mountainbiker
Wij komen met 7 bikers vanuit de streek van Oudenaarde. Op vrijdag rijden we met 2 de marathon en op zaterdag rijden we allezeven de rando noir. Op zaterdag zijn we te herkennen aan blauwe truien met AIT Oudenaarde op. Roep maar ne keer.
Voor iedereen eerste keer, dus bedankt voor de vele tips, vooral ivm de doorntjes op de startzone.
Op een frans forum heb ik gelezen dat de marathon lastiger geworden is.
2700 hoogtemeters ipv 2200 !
Voor iedereen eerste keer, dus bedankt voor de vele tips, vooral ivm de doorntjes op de startzone.
Op een frans forum heb ik gelezen dat de marathon lastiger geworden is.
2700 hoogtemeters ipv 2200 !
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
kledij? op mijn fiets kleeft achteraan een belgisch vlagje, op mijn witte helm achteraan belgisch vlagje. ikke? rode broek met opschrift elektrohuis. Zwier maar eens als je me voorbij steekt! Wij rijden de pack dus marathon, noir en roc. Laatste twee om te genieten 
amai, er zullen véél belgen zijn. Als je geen no tubes rijd best de fiets dragen over de weide ook voor de inschrijving te bereiken. Nog een tip medisch attest mee doen want bij afhaling nummer vraagt men daar om! Ik kopieer dat steeds op achterzijde van mijn blad met start nummer. tot 'straks'
amai, er zullen véél belgen zijn. Als je geen no tubes rijd best de fiets dragen over de weide ook voor de inschrijving te bereiken. Nog een tip medisch attest mee doen want bij afhaling nummer vraagt men daar om! Ik kopieer dat steeds op achterzijde van mijn blad met start nummer. tot 'straks'
Mannen van MTB Zoutleeuw zijn er ook klaar voor.
Mentaal zeker, fysiek de meeste ook.
De eerste zijn al aan de Ventoux, de rest volgt. Uiteindelijk hebben we 3 gekwetste afhakers, maar alle tickets zijn tijdig verkocht geraakt.
Wij hebben een overwegend zwarte uitrusting met ons logo op de rug waar je niet naast kan kijken. We gaan traditioneel voor Roc Marathon + Roc d'Azur.
Tot op de 'wei' of op de dijk van Saint-Rafael!
Mentaal zeker, fysiek de meeste ook.
De eerste zijn al aan de Ventoux, de rest volgt. Uiteindelijk hebben we 3 gekwetste afhakers, maar alle tickets zijn tijdig verkocht geraakt.
Wij hebben een overwegend zwarte uitrusting met ons logo op de rug waar je niet naast kan kijken. We gaan traditioneel voor Roc Marathon + Roc d'Azur.
Tot op de 'wei' of op de dijk van Saint-Rafael!
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
hoi, mijn maat kan
niet mee, kwetsuren aan beide voeten. ik denk eraan met tgv te gaan maar blijkbaar moet ik van brussel naar parijs noord = thalys. Dan van parijs austerlitz naar frejus. Maar hoe geraak je van parijs nord 20u35 naar parijs auserlitz 21u17?
enige idee of heeft iemand dit al eens gedaan???
enige idee of heeft iemand dit al eens gedaan???