rock d'azur

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

zouden we daar met alle belgen niet ne keer proberen samen af te spreken
moet daarom niet lang duren
eerder voor ne keer kennis te maken met elkaar

eigenlijk zouden we naar volgend jaar toe
ne keer kunnen proberen om bvb voor de roc op zondag ne startblok met enkel belgen vol te krijgen
Ceule
Mountainbiker

Post by Ceule »

Of misschien op zondag met alle Belgen nen afterparty ?

2 van ons rijden in de teamuitrusting Funnybikers : sponsor JOWAN biketechnology - Kluisbergen
bikes (Specialized & Cannondale)
2 overige in teamuitrusting Joybikers - Ronse
bikes (Rider & Cube)
biker85
Mountainbiker

Post by biker85 »

ik zal voor de gelegenheid nog eens mijn mountainbike.be truitje aan doen op vrijdag (masters) ... :-D
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

De marathon en de Roc zelf zou ik volle bak willen gaan. Maar wie zaterdag deelneemlt aan de Roc Noir... We kunnen afspreken aan de start. Dan ben je nog niet verplicht om verder samen te rijden hé. 8)
Fish
Mountainbiker

Post by Fish »

Wij komen met 7 bikers vanuit de streek van Oudenaarde. Op vrijdag rijden we met 2 de marathon en op zaterdag rijden we allezeven de rando noir. Op zaterdag zijn we te herkennen aan blauwe truien met AIT Oudenaarde op. Roep maar ne keer.
Voor iedereen eerste keer, dus bedankt voor de vele tips, vooral ivm de doorntjes op de startzone.
Op een frans forum heb ik gelezen dat de marathon lastiger geworden is.
2700 hoogtemeters ipv 2200 !
slowlegs
Mountainbiker

Post by slowlegs »

Ik rij op zaterdag de Roc Noir en op zondag de Roc. Ik zal een rood lintje van zo'n 10 cm lang aan mijn helm hangen. 't Is maar een suggestie hé...maar als alle vlamingen dit zouden doen....
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

kledij? op mijn fiets kleeft achteraan een belgisch vlagje, op mijn witte helm achteraan belgisch vlagje. ikke? rode broek met opschrift elektrohuis. Zwier maar eens als je me voorbij steekt! Wij rijden de pack dus marathon, noir en roc. Laatste twee om te genieten ;-)
amai, er zullen véél belgen zijn. Als je geen no tubes rijd best de fiets dragen over de weide ook voor de inschrijving te bereiken. Nog een tip medisch attest mee doen want bij afhaling nummer vraagt men daar om! Ik kopieer dat steeds op achterzijde van mijn blad met start nummer. tot 'straks' :bounce:
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Mannen van MTB Zoutleeuw zijn er ook klaar voor.
Mentaal zeker, fysiek de meeste ook.

De eerste zijn al aan de Ventoux, de rest volgt. Uiteindelijk hebben we 3 gekwetste afhakers, maar alle tickets zijn tijdig verkocht geraakt.

Wij hebben een overwegend zwarte uitrusting met ons logo op de rug waar je niet naast kan kijken. We gaan traditioneel voor Roc Marathon + Roc d'Azur.

Tot op de 'wei' of op de dijk van Saint-Rafael!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Pukkie wrote:Tot op de 'wei' of op de dijk van Saint-Rafael!
eerder op den dijk aan een crèmerie 8) :-D
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

hoi, mijn maat kan :( niet mee, kwetsuren aan beide voeten. ik denk eraan met tgv te gaan maar blijkbaar moet ik van brussel naar parijs noord = thalys. Dan van parijs austerlitz naar frejus. Maar hoe geraak je van parijs nord 20u35 naar parijs auserlitz 21u17?
enige idee of heeft iemand dit al eens gedaan???
Post Reply