12/10/08 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pctunner01
- Mountainbiker
-
pctunner01
- Mountainbiker
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
klopt 't dat de deelnameprijs voor de 62 km, met 2 bevoorradingen evenzeer €3 bedraagt?
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik had dit folder gevonden achter mijn ruitenwisser in Overpelt, en omdat ik een marathon per maand wenst te doen, kom ik zeker af, als ik nog leeft
Het is niet zo ver van thuis, vrouwke zal me 's morgen brengen, en dan met de fiets naar huis na de 62 km (Niel bij As)...alleï, het is een project voor zondag.
Het is niet zo ver van thuis, vrouwke zal me 's morgen brengen, en dan met de fiets naar huis na de 62 km (Niel bij As)...alleï, het is een project voor zondag.
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
da's dan mooi meegenomen voor twee bevoorradingenBulls69 wrote:
zo staat het toch op hun folder vermeld.
-
daniels bart
- Mountainbiker
Post by daniels bart »
Klopt inderdaad .Timberwolve wrote:klopt 't dat de deelnameprijs voor de 62 km, met 2 bevoorradingen evenzeer €3 bedraagt?
Het zijn 2 uitgebreide bevoorradingen met , Verse zelfgemaakte soep , verschillende soorten koeken , wafels , zelfgebakken cake , sinaasappelen ,bananen , sportdrank , ....
Dus keuze genoeg én voor maar 3 €
Is tegenwoordig 65 km ook al een marathon???Neobiker, spookvanhetbos wrote:Ik had dit folder gevonden achter mijn ruitenwisser in Overpelt, en omdat ik een marathon per maand wenst te doen, kom ik zeker af, als ik nog leeft![]()