Elk zijn gedacht natuurlijk. Daarvoor dient dit forum trouwens, om meningen uit te wisselen.E605 wrote:Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.
Wat is voor jou dan een "echte" tocht?
La TransambienneMoustache wrote:E605 wrote:Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.
Wat is voor jou dan een "echte" tocht?
Post by veeteeteetje »
'k Vind deze tocht eigenlijk nogal tamelijk rechtdoor. Ge kunt uw stuur voor den deze even goed vast zetten. Af en toe moet ge u dan ne keer in nen draai smijten, maar met het stuur draaien? Neen, das is zóóó 2007...E605 wrote:Heb hem verleden jaar ook gereden. Alle respect voor die mannen die er misschien wel veel werk in steken maar dat het de mooiste tocht is van West vlaanderen????? Draaien en keren, ja. Ik vond het maar niets. Een tocht die ongelofelijk overroepen!!! is door de forumbikers. Wij komen zeker niet meer van den andere kant van West vlaanderen om ons zot te draaien. Ge kunt zo op de kermis ook rijden. Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.
Post by veeteeteetje »
Post by Emperor of the Mud »
Ik doe der maar 1, kwestie van ook nog wat goeie punten te scoren int weekenduncle sam wrote:Ik doe ze alle 2Emperor of the Mud wrote:Wijtschate zaterdag of den dezen zondag? DEN DEZEN!, kwestie van toch wat hoogtemeters te halen dat weekend
![]()
Post by cowboy peter »
Wij vinden die rechte stukken ook maar niets, dus wij doen ons best om alle rechte stukken uit het parcours te verwijderen.E605 wrote: Draaien en keren, ja. Ik vond het maar niets.
Post by cowboy peter »
idd, meer dan 13km "technische" zones, verdeeld over 14 locaties. ik zal deze later bespreken en quoteren van * tot *****.veeteeteetje wrote:Volgens de cowboy is meer dan 13 km onder zijn noemer gevallen van "technisch,op en neer,draaien en keren".