floating disc's-hope

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
tristef
Mountainbiker

floating disc's-hope

Post by tristef »

Hoi,

Ik ben op zoek naar floating disc's van Hope. 1X180mm en 1X160mm, met de goeden spider. Ik kan deze dus nergens vinden zonder op een wachttijd van meer als een maand te stoten. Indien iemand weet waar ze sneller te vinden zijn zou dit geweldig zijn.

Bedankt
Stefan
RigolleM
Mountainbiker

Re: floating disc's-hope

Post by RigolleM »

tristef wrote:Hoi,

Ik ben op zoek naar floating disc's van Hope. 1X180mm en 1X160mm, met de goeden spider. Ik kan deze dus nergens vinden zonder op een wachttijd van meer als een maand te stoten. Indien iemand weet waar ze sneller te vinden zijn zou dit geweldig zijn.

Bedankt
Stefan
Bij CRC :wink:
tristef
Mountainbiker

Post by tristef »

super! Maar dat zijn 183 mm discs. Gaat dat geen probleem geven? Nu heb ik 180mm disc vooraan. Als geen probleem bestel ik ze direct. Ervaring met die shop?
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Normaalgezien geeft dat geen probleem. Op mijn mini's heb ik ook nog met 183 mm schijven gereden, terwijl er normaal 180 op moesten.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

mini's zijn standaard 183.
Ik gebruik deze vooraan maar voor langs achter heb je met een 160 meer dan voldoende remkracht.
Ik heb er 2weken geleden besteld bij mijn lokale fietsboer maar die heeft ze nog steeds niet binnen. We zien wel hoe lang het nog duurt.
Heb toen ook een mail gestuurd naar crc voor de 160mm maar ze wisten me daar te vertellen dat ze totaal geen zicht hadden op de levertermijn van hope.
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

Bel of mail eens naar cameleonbike.
Bruno heeft er een hele boel liggen.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

nebraz M/30j. wrote:mini's zijn standaard 183.
Oudere mini's :wink:
tristef
Mountainbiker

hope schijven

Post by tristef »

Ik heb er woensdagavond online besteld; toch gevonden wat ik zocht en normaal dinsdag thuis geleverd :-)
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

als je eens de "te koop topic" had gelezen..had je kunnen zien dat ik deze verkoop..pech voor u, nu betaal je der meer voor ^^
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

BelAir_500 wrote:als je eens de "te koop topic" had gelezen..had je kunnen zien dat ik deze verkoop..pech voor u, nu betaal je der meer voor ^^
dat zijn geen goudkleurige die jij verkoop ,maar zwarte dacht ik
dus geen pech voor hem,maar voor u
Post Reply