goei bandje ! voornamelijk voor droog weer maar het lukt ook nog wel als de modder niet al teveel aanwezig is .
licht lopende banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Lefty gerre
- Mountainbiker
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Centrale, doorlopende noppenrij op Vredestein Black Panther is the bomb, als't over rolweerstand gaat.
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Jups. Stijf karkas helpt ook wel moet ik zeggen. Maar de Vredesteins zijn geen banden die iédereen zullen bevallen, je moet ze echt de bocht insmijten en dwingen om te grippen. Geeft in't begin wat bange momentjes, maar je (ik) komt ermee aldus op rails doorheen een hele hoop nauwe bochtjes.
Je kan ook gewoon koersbandjes leggen op je wielen ipv koerswielen telaten vlechten. Ik rij regelmatig met koerbandjes op de mtb om op de weg te rijden. Het is wel geen zicht maar kom....bollen doet dat wel.El Perro Diablo wrote:Net als FF's zijn ze erg sletig op de baan.pieter mels wrote:heb nu de maxxis maxxlite 310 en die hebben in mijn ogen weinig rolweerstand. bollen goed over de weg en op verhard, echter bij modder of zachte grond, is het niet geweldig, dan moet je toch goede stuurkunsten hebben
Als je met koersfietsen gaat meerijden, best een stel naven in koerswielen laten vlechten, koersbandjes erop en afdrogen die gasten!!!