geef mij toch maar een zwaar maar droog parcourswezze wrote:idd acidboy heb al 2 weken achter mekaar tegenslag nie meer normaal de kemmel zal er ook weer plezant bijliggenen de palingbeek zal weer modderbiken worden hehe lekker gezellig
04/10/08 Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Als ik het me goed herinner, heb ik hier vorig jaar mijn eerste MTB-stapjes gezet... Normaal draait de korte afstand net voor Kemmel terug naar Ieper, en verkent de lange toer Heuvelland (een beetje)...
Ik kom af voor de 55, en dit wel om 13h00 (instuif den dag ervoor, 8h00 gaat echt niet lukken
)
Ik kom af voor de 55, en dit wel om 13h00 (instuif den dag ervoor, 8h00 gaat echt niet lukken
-
gouden leeuwke
- Mountainbiker
Post by gouden leeuwke »
lap,ik heb het zitten voor dit weekend.tandpijn en het is een abses morgen naar de tandarts en dit zal lijden tot forfait voor zaterdag.Jammer voor deze toch wel mooie tocht.Vorig weekend nog twee tochten gereden en daarna is het begonnen.Volgende week hopend op beterschap.groeten gouden leeuwke.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
als het parcours hetzelfde is als verleden jaar, nope...salometie wrote:doet de 35 geen bergen
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Hi, hoe ligt het parcours erbij met al die regen want Alesandro is niet graag vuil en rij het liefst met de juiste banden
Zijn Fassa Bartolo tenueke zal hij thuis laten en kiezen voor zwart (om in den duik te trainen)
Zijn Fassa Bartolo tenueke zal hij thuis laten en kiezen voor zwart (om in den duik te trainen)