Benieuwd naar het resultaat, of vooral benieuwd naar de suggesties van de sportdokter.
Mag via pm.
ps.Bloeduitslag viel uiteindelijk nogal redelijk mee, ben wel wat overtraind maar niet dramatisch. Hct was wel al meer dan 4 punten gezakt tegenover half augustus. Het verval kan snel gaan.
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
41km baan in regen en wind... de wind was wel enorm dus t gemiddelde is maar tot 24kmh gegaan.
Had wel een leuk voorval. Ik kom de berg aan de carrefour in Zemst afgereden richting Mechelen. Komt er een Audi A4 langs mij gereden die vertraagt tot mijn snelheid. Op het moment dat we aan de oprit van de parking van krefel komen slaat die gewoon alles af. Ik zat toen ter hoogte van zijn koffer en was over de 30 aan het bollen, alles dicht geslagen en met wat stunt en vliegwerk de auto net niet geraakt. Door het verschieten en van de verontwaardiging ben ik beginnen roepen en tieren... zit er daar zo een opgespoten donkere tip achter dat stuur nog wat vies te gebaren wat mijn probleem is, mevrouw opgespoten tip zat nog wat vulgaire gebaren te maken... chance dat het op die moment aan het regenen was, kon ik nog wat afkoelen onder weg.
Toffe maatschappij waar wij in leven: mensen houden altijd rekening met de zwakke weggebruiker, als ze een fout maken kunnen ze het toegeven,... t zou leuk zijn.
Had wel een leuk voorval. Ik kom de berg aan de carrefour in Zemst afgereden richting Mechelen. Komt er een Audi A4 langs mij gereden die vertraagt tot mijn snelheid. Op het moment dat we aan de oprit van de parking van krefel komen slaat die gewoon alles af. Ik zat toen ter hoogte van zijn koffer en was over de 30 aan het bollen, alles dicht geslagen en met wat stunt en vliegwerk de auto net niet geraakt. Door het verschieten en van de verontwaardiging ben ik beginnen roepen en tieren... zit er daar zo een opgespoten donkere tip achter dat stuur nog wat vies te gebaren wat mijn probleem is, mevrouw opgespoten tip zat nog wat vulgaire gebaren te maken... chance dat het op die moment aan het regenen was, kon ik nog wat afkoelen onder weg.
Toffe maatschappij waar wij in leven: mensen houden altijd rekening met de zwakke weggebruiker, als ze een fout maken kunnen ze het toegeven,... t zou leuk zijn.
- J.E.
- Mountainbiker
bloedanalyse gaan ze direkt ook doen....Hemd wrote:Benieuwd naar het resultaat, of vooral benieuwd naar de suggesties van de sportdokter.
Mag via pm.
ps.Bloeduitslag viel uiteindelijk nogal redelijk mee, ben wel wat overtraind maar niet dramatisch. Hct was wel al meer dan 4 punten gezakt tegenover half augustus. Het verval kan snel gaan.
maandag om 17.00 afspraak voor de results
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Vlug voor het donker richting terril....maar het was al laat, dus in het kwasi donker terug gekomen...lamp zat op den andere fiets
De laatste stukje heb ik te voet gedaan (als voetganger
).
15 km heen/terug. Terril is lekker vettig en nat. Met moeite over de 15 km per uur (wielen zakken een paar cm in zeer zware brij).
De laatste stukje heb ik te voet gedaan (als voetganger
15 km heen/terug. Terril is lekker vettig en nat. Met moeite over de 15 km per uur (wielen zakken een paar cm in zeer zware brij).
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
67 km.
Eerst richting LMTB Maasmechelen(dacht nog veel volk te zien, maar het was zo goed als gedaan). Ik mocht het parkoer berijden, wat ik gedaan heb.
Dan, naar Opgrimbie, Litzberg, Dilser en terril. Alles vettig en smerig.
Thuis aangekomen na 19.00, bijna bevroren van de harde wind op de terril.
Een zware dag
Eerst richting LMTB Maasmechelen(dacht nog veel volk te zien, maar het was zo goed als gedaan). Ik mocht het parkoer berijden, wat ik gedaan heb.
Dan, naar Opgrimbie, Litzberg, Dilser en terril. Alles vettig en smerig.
Thuis aangekomen na 19.00, bijna bevroren van de harde wind op de terril.
Een zware dag
Zaterdag 2.5 uurtje getennist.
Gisteren nog eens ne fit-o-meter gedaan
In Langdorp kan je dat sinds deze zomer terug gaan doen, KEI-plezant en fuck zwaar...Man, ik voel me precies omver gereden door een trein...
Intussen al 14 dagen nie meer op mijne mtb gezeten
, komt er niet meer van de laatste tijd.
Te vroeg donker, dan ga ik maar lopen, of de fit-o-meter natuurlijk hé!
Gisteren nog eens ne fit-o-meter gedaan
In Langdorp kan je dat sinds deze zomer terug gaan doen, KEI-plezant en fuck zwaar...Man, ik voel me precies omver gereden door een trein...
Intussen al 14 dagen nie meer op mijne mtb gezeten
Te vroeg donker, dan ga ik maar lopen, of de fit-o-meter natuurlijk hé!