BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
manitou.
Redactie

Re: Foto's

Post by manitou. »

A d r i wrote:
manitou. wrote: zie eens naar het fotoalbum op de homepage
daar staan mijn foto's op
oa die van de podiums
Een reeks met veel zeer geslaagde foto's, Gert...
Jammer voor de freak dat de exif eruit is [-o<
exif bestond ook niet toen men nog met gewone filmrolletjes fotografeerde :wink:
maar thx voor het compliment
uw foto's mogen er ook zijn hoor!
=D>
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

rollemol wrote:De sport is misschien aan het lijden door haar eigen succes , en waarom zou iemand die 15 per uur minder fietst dan de beste niet mogen mee doen aan een kampioenschap of wedstrijd ?
Ik denk dat deze mensen mee de organisatie sponseren .
Misschien moet er maar is werk gemaakt worden van het herschikken van de categorieën !
Kijk is naar de tijden van de eerste bij de fun , en kijk dan is naar de tijden bij de elites en dan weet je dat die van de fun nog 10 minuten later zijn vertrokken en veel last hadden van andere bikers . Dan stel ik de vraag , is dit nog fun ?
Maak een elite en belofte reeks en laat deze eerst starten , en laat bij de elites ook de betere masters toe (wel met vergunning van elite dan ) die dit zelf willen .
Maak dan verschillende master categorieën (of geef het een andere naam) bv al vanaf de belofte .Master 1 van 25-35j en dan telkens verder per 5 of 10j bv master 2 35-40j master 3 van 40 – 45j enz .
En laat de fun enkel toe voor mensen zonder vergunning ,maar laat deze wel deelnemen aan bv LMTB , flanders cup enz en laat de drie eersten het jaar erop niet meer toe in de fun en verplicht ze dan naar de elites of naar één van de verschillende master categorieën over te gaan ! En laat dan in een kampioenschap of wedstrijd marathon eerst de elites en beloftes starten en daarna de master categorieën en vervolgens de vrouwen en de fun en schaf het verbieden van in iemands wiel te fietsen gewoon af .
Ps Het zijn maar voorstellen hè !
Ik snap uw redenering wel hoor, maar wat denk je dat bvb Geoffry Maes (BK masters 1) het liefste zou hebben gedaan: kampioen worden of een weliswaar ook heel knappe top 10 plaats bij de elite bemachtigen...
Ik zou het in elk geval wel weten.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

manitou. wrote:
A d r i wrote:
manitou. wrote: zie eens naar het fotoalbum op de homepage
daar staan mijn foto's op
oa die van de podiums
Een reeks met veel zeer geslaagde foto's, Gert...
exif bestond ook niet toen men nog met gewone filmrolletjes fotografeerde :wink:
=D>
Off-topic:
Nog altijd met de D200?
Welke lens?

(schoon prentjes)

:wink:
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Dummy wrote:
rollemol wrote:De sport is misschien aan het lijden door haar eigen succes , en waarom zou iemand die 15 per uur minder fietst dan de beste niet mogen mee doen aan een kampioenschap of wedstrijd ?
Ik denk dat deze mensen mee de organisatie sponseren .
Misschien moet er maar is werk gemaakt worden van het herschikken van de categorieën !
Kijk is naar de tijden van de eerste bij de fun , en kijk dan is naar de tijden bij de elites en dan weet je dat die van de fun nog 10 minuten later zijn vertrokken en veel last hadden van andere bikers . Dan stel ik de vraag , is dit nog fun ?
Maak een elite en belofte reeks en laat deze eerst starten , en laat bij de elites ook de betere masters toe (wel met vergunning van elite dan ) die dit zelf willen .
Maak dan verschillende master categorieën (of geef het een andere naam) bv al vanaf de belofte .Master 1 van 25-35j en dan telkens verder per 5 of 10j bv master 2 35-40j master 3 van 40 – 45j enz .
En laat de fun enkel toe voor mensen zonder vergunning ,maar laat deze wel deelnemen aan bv LMTB , flanders cup enz en laat de drie eersten het jaar erop niet meer toe in de fun en verplicht ze dan naar de elites of naar één van de verschillende master categorieën over te gaan ! En laat dan in een kampioenschap of wedstrijd marathon eerst de elites en beloftes starten en daarna de master categorieën en vervolgens de vrouwen en de fun en schaf het verbieden van in iemands wiel te fietsen gewoon af .
Ps Het zijn maar voorstellen hè !
Ik snap uw redenering wel hoor, maar wat denk je dat bvb Geoffry Maes (BK masters 1) het liefste zou hebben gedaan: kampioen worden of een weliswaar ook heel knappe top 10 plaats bij de elite bemachtigen...
Ik zou het in elk geval wel weten.
Als ik het van te voren wist dat ik kampioen zou worden zonder pech zou ik het waarschijnlijk ook wel weten !
Misschien het prijzengeld bij de elites top 25 aanpassen zodat het toch moeilijker kiezen zou worden ?
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

Schijfrem wrote:
manitou. wrote:
A d r i wrote: Een reeks met veel zeer geslaagde foto's, Gert...
=D>
Off-topic:
Nog altijd met de D200?
Welke lens?

(schoon prentjes)

:wink:
yeps nog steeds met de D200
lens varieert van 8mm peleng tot 70-200mm sigma
KAMELEON
Mountainbiker

REACTIE OP Christophe Huybrighs

Post by KAMELEON »

HY IK DACHT DAT DIE NAAM ERGENS VAN KENDE
DIE PETRA TOCH WEERAL

in 2006 heb die ook ingehaald een maar zagen een zagen dat nie rap genoeg ging maar zelf kop doen niks van he
zal eens of er nog foto's van heb liggen
om ook toen kim een ghita in te halen
op laatste kon ze ook niks meer zelfs geen pap meer zeggen
weet nu al zelfs welke trui ze reed zwart met wit blokjes

den bond een hun flaters is toch al jaren zo nooit anders geweten rij gewoon zoveel mogelijk in het buitenland

bye
Bulkie
Mountainbiker

Post by Bulkie »

@ Christophe en gelijkgestelde zielen: laat u niet afschrikken door die paar organisaties waar de bond bij betrokken is, als je deze mijd, zijn er nog vele andere mooie MTB 'dingen' te doen. Succes in de Croc!

De Bond: tja, ik ken da probleem al... sinds 1993? Is er iets veranderd? Ja: ik weiger om een gewone licentie te betalen, fun licentie is amper 40 €, daarmee ben ik verzekerd EN kan ik probleemloos in het buitenland rijden! Ik vertik het meer te betalen voor een andere licentie.

Gouden tip: op TT's kies je best een TT door een organisatie waar de bond NIET in helpt, dat kost minder, en vaak zijn die ook mooier (niet altijd, maar vaak). wie me niet gelooft: schrijf het maar eens op!

Ken

Ps: ik ben er van overtuigd dat er bij de bond ook "goede" en gemotiveerde mensen zitten die het goed menen met onze sport, doch het geheel werkt nog steeds niet. Ik wil deze personen zeker niet met de vinger wijzen, doch hun bedanken.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Bulkie wrote:@ Christophe en gelijkgestelde zielen: laat u niet afschrikken door die paar organisaties waar de bond bij betrokken is, als je deze mijd, zijn er nog vele andere mooie MTB 'dingen' te doen. Succes in de Croc!

De Bond: tja, ik ken da probleem al... sinds 1993? Is er iets veranderd? Ja: ik weiger om een gewone licentie te betalen, fun licentie is amper 40 €, daarmee ben ik verzekerd EN kan ik probleemloos in het buitenland rijden! Ik vertik het meer te betalen voor een andere licentie.

Gouden tip: op TT's kies je best een TT door een organisatie waar de bond NIET in helpt, dat kost minder, en vaak zijn die ook mooier (niet altijd, maar vaak). wie me niet gelooft: schrijf het maar eens op!

Ken

Ps: ik ben er van overtuigd dat er bij de bond ook "goede" en gemotiveerde mensen zitten die het goed menen met onze sport, doch het geheel werkt nog steeds niet. Ik wil deze personen zeker niet met de vinger wijzen, doch hun bedanken.
Ik zou ook een "Fun"licentie willen nemen maar 't probleem is dat ge dan toch nog een daglicentie moet betalen als ge een koers op de weg wilt rijden... Daarmee dan maar een "Masters" licentie die natuurlijk nog steeds stukken goedkoper is dan een licentie voor de "El z C"...
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

[quote="the sentinel]
Ik zou ook een "Fun"licentie willen nemen maar 't probleem is dat ge dan toch nog een daglicentie moet betalen als ge een koers op de weg wilt rijden... Daarmee dan maar een "Masters" licentie die natuurlijk nog steeds stukken goedkoper is dan een licentie voor de "El z C"...[/quote]

off topic: met een amateur licentie rij je in de MTB mee met de funcklasse en op de weg de 1.18 koersen. Kost 10 euro meer dan een MTB-funcklasse vergunning.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Palmboy wrote:[quote="the sentinel]
Ik zou ook een "Fun"licentie willen nemen maar 't probleem is dat ge dan toch nog een daglicentie moet betalen als ge een koers op de weg wilt rijden... Daarmee dan maar een "Masters" licentie die natuurlijk nog steeds stukken goedkoper is dan een licentie voor de "El z C"...
off topic: met een amateur licentie rij je in de MTB mee met de funcklasse en op de weg de 1.18 koersen. Kost 10 euro meer dan een MTB-funcklasse vergunning.[/quote]

Maar ik ben geen Amateur meer hè volgens de bond... is maar tot 30j... Vanaf dan ben je Master
Post Reply