eindelijk zit hij in elkaar. mijnen LOOK 986 (UPgrade Pag 5)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Dr.Gonzo wrote:
bikerider wrote:Als ik jou was zou ik eens op http://weightweenies.starbike.com of www.light-bikes.de of www.julmtb.com gaan neuzen wat je onderdelen wegen en door wat je ze kan vervangen.

Het meeste is al gezegt maar er is nog zeker potenceel om de fiets onder de negen kilo te krijgen...

Al begin je maar bij de KCNC snelspanners dan heb je zo al 80 gram
XXlight biba van schwalbe (100 gr) smica stem (50-60gr) ander stuur n barends tja zo kan je nog wel ff doorgaan.

Kijk wat je budget is, wat je wil veranderen en hoe...

De worldcup voorvork is volgens mij zwaarder als de Team trouwens
De WC is 25gr. lichter dan de team maar wel zwaarder dan de Race.
Domme upgrade WC voor Team als jet het mij vraagt, kunt je geld beter weggooien..
Die WC is 15 gram (waaw :lol: ) lichter dan ze race ze :wink: en 25 gram lichter dan de team.
Maar tis wel zot geld voor die 25 of 15 grammen #-o
julie
Mountainbiker

Post by julie »

er zal ook wel een verschil zijn in functioneren tussen een race, team, of wc, maar ik denk dat maar heel weinigen dat ook echt merken, dus idd niet de moeite waard.
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

julie wrote:er zal ook wel een verschil zijn in functioneren tussen een race, team, of wc, maar ik denk dat maar heel weinigen dat ook echt merken, dus idd niet de moeite waard.
Die werken volgens mij allemaal identiek :wink: De ene heeft een tita veer(team) en de andere een stalen(race). En de WC heeft dan ook nog verstevigingen in carbon :wink: (weet wel nie waar die zitten, ma zo stond het int boekske :lol: )
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Benneke wrote:
julie wrote:er zal ook wel een verschil zijn in functioneren tussen een race, team, of wc, maar ik denk dat maar heel weinigen dat ook echt merken, dus idd niet de moeite waard.
Die werken volgens mij allemaal identiek :wink: De ene heeft een tita veer(team) en de andere een stalen(race). En de WC heeft dan ook nog verstevigingen in carbon :wink: (weet wel nie waar die zitten, ma zo stond het int boekske :lol: )
er was toch ook zoiets als "motion control" wat wel bij de team zit en niet bij de race?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

op mijn Race zit toch ook een motion control, wel geen blackbox motion control, dus dezelfde als in oa de Reba.
Die blackbox motion control zou een Ti veer hebben, kheb er mee proefgereden maar ik merkte geen verschil...
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Swannie wrote:op mijn Race zit toch ook een motion control, wel geen blackbox motion control, dus dezelfde als in oa de Reba.
Die blackbox motion control zou een Ti veer hebben, kheb er mee proefgereden maar ik merkte geen verschil...
foutje...
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Heel knappe Look. =D> =D> =D> , ziet er "very racy" uit. =P~ :drunk:
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Chique spel!! =D>
Vaste carbon vork steken(carbotech) =veel gr lichter en eenmaal je daarmee wat gereden hebt wil je geen verende vork meer :-)
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Zeer mooi fietsje! Kzou bang hebben om hem vies te maken. Krijd zelf met de sid team en kvind ze super werken, kheb ook de race versie en het verschil in werking is miniem. Het gewicht is ook priema, maar als je er dan toch wat vanaf wil doen zou ik voor een lichter wielsetje gaan. Bv ztr race met A.C. naven zit rond de 1210g voor de set. Is denk ik ca 250 gr minder dan je Xmaxen. Je kan ook je wieltjes costom laten maken bij hilset.be
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

[/quote]hij doet niet onder voor mijn titaan en dat vind ik persoonlijk verrassend[/quote]
'k kan bevestigen dat de Look even goed rijdt als een titaantje
Post Reply