Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

VTom wrote:
flaming_jakke wrote:Ja watte datte ... Jakke was al goed wakker deze morgen !!

Op weg naar 't werk een reclamebord zien staan voor een XC-race voor amateurs is Steenhuffel. Zijn er onder de forum-bezoekers van Dendermonde geinteresseerden om hier aan deel te nemen, voor mezelf zie ik eerder een rol als soigneur weggelegd :lol: .

Link naar meer info http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=54350
Is er nog een plaatske voor nen assistent soigneur ??? :wink: 8)
ik denk dat de biertent groot genoeg is voor twee soigneurs :bounce: :drunk:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Tja je doet me wel twijfelen Jakke, Kasterlee zou ook misschien wel de moeite waard kunnen zijn, 85% off road volgens hun site. Hopelijk hebben die een beter off road meter dan die mannen van Sinaai.

Wie wil waar naar toe laat eens iets weten hé, voor mij maakt het niet uit, als het maar niet de ronde van het waasland is. :roll:

Sta wel al te :bounce: om terug te vertrekken
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:

Op weg naar 't werk een reclamebord zien staan voor een XC-race voor amateurs is Steenhuffel. Zijn er onder de forum-bezoekers van Dendermonde geinteresseerden om hier aan deel te nemen, voor mezelf zie ik eerder een rol als soigneur weggelegd :lol: .

Ik denk dat gij momenteel veel te goe zijt om soigneur te spelen, is niet voor het één of het ander, wie ziet dit zitten? Al was het maar puur voor de fun :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik heb juist eens vergeleken en rondgekeken, ga toch naar Brakel zaterdag, alléé Jakke gaat nog eens mee jong, nog eens wat klimmetjes.

Heb ook nog eens naar de site van die mannen in Kasterlee gekeken en dat lijkt mij toch niet echt dat te zijn hoor. Wel veel off road en zo maar er staat een stafkaart op hun site en van een noord kempense heuvelrug heb ik op deze plannen niet te veel gezien. In de wijde omgeving wel ja, mar niet op het parcours dat zij hebben uitegstippelt.
We zouden terug wel met een paar man kunnen zijn om naar daar te gaan dan. Glen Madeiros zag dat ook wel zitten.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja, stijn en gunther :wink: ok ik zie het zitten de zondag :bounce: het is te waasmunster :oops: of naar waar wilde gijlle gaan , wel jongens ik heb zeker iets gemist de zondag????
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Als de Glen mee naar Brakel gaat zie ik het zeker zitten ! =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik misschien ook Jakke. Maar vandaag iets in mijn borstkas gevoeld, stekelige pijn. Denk wa verrokken,tis laatste tijd ook steeds iets zenne.Met mijn pols gaat het lichtjes beter [-o<
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:
VTom wrote:

Ik denk dat gij momenteel veel te goe zijt om soigneur te spelen, is niet voor het één of het ander, wie ziet dit zitten? Al was het maar puur voor de fun :lol:

Doe jij mee ? Ik zou wel willen proberen, maar moet wel tot dan nog e wa rijden zenne dat we daar niet voor aap staan. :oops: #-o

Jakke gaat maar al een tube massageolie halen. :P :P
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

blade wrote:ja, stijn en gunther :wink: ok ik zie het zitten de zondag :bounce: het is te waasmunster :oops: of naar waar wilde gijlle gaan , wel jongens ik heb zeker iets gemist de zondag????
ja ja de zondag gaan we naar Waasmunster en het zal voor uwen eerste keer direct in de modder te doen zijn denk ik met zo een weer :lol: Zaterdag toch ni werken misschien gaan we dan ook op het gemak den tocht in Moerbeke doen :-D
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Tom gaat gij mee naar Brakel zaterdag?
Ik denk dat Kris ook wel zal mee gaan, moet hem nog eens bellen.
Post Reply