Koopjes dumpcorner.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

koenvools wrote:Polar CS 400 (geen typfout, je leest 400!) voor 137.94 euro. Ik geloofde eerst mijn ogen niet, maar eens weer bij mijn positieven vlug eentje besteld :drunk:
Hij staat op andere sites voor minstens 240 euro.
Waar: www.redcoon.be =D>
Blijkbaar hadden ze bij Redcoon toch een foutje gemaakt, want ze hebben nu hun prijs met 100 euro vermeerderd. CS 400 kost nu 237 euro.
Voor de rappen onder ons: wij hebben echt wel een 'batje' gedaan 8)
Mijne maat had ook niet getwijfeld en heeft er op de valreep ook nog ene ontvangen. Ik ben benieuwd voor de mensen die heel recent eentje hebben besteld !
pcbiker
Mountainbiker

Post by pcbiker »

koenvools wrote:
koenvools wrote:Polar CS 400 (geen typfout, je leest 400!) voor 137.94 euro. Ik geloofde eerst mijn ogen niet, maar eens weer bij mijn positieven vlug eentje besteld :drunk:
Hij staat op andere sites voor minstens 240 euro.
Waar: www.redcoon.be =D>
Blijkbaar hadden ze bij Redcoon toch een foutje gemaakt, want ze hebben nu hun prijs met 100 euro vermeerderd. CS 400 kost nu 237 euro.
Voor de rappen onder ons: wij hebben echt wel een 'batje' gedaan 8)
Mijne maat had ook niet getwijfeld en heeft er op de valreep ook nog ene ontvangen. Ik ben benieuwd voor de mensen die heel recent eentje hebben besteld !
dat was gewoon een tijdelijke aanbieding, stond er ook bij dacht ik 'aanbieding geldig van ... tot ...'
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Ah sorry, dat had ik niet gezien ! Het viel hen waarschijnlijk wel op dat er opeens vele CS400's de deur uit vlogen :bounce:
Sjarel
Mountainbiker

Post by Sjarel »

http://www.vrvbike.com/catalog/product_ ... anguage=nl

175euro voor XT schijfremmen voor en achter met IS 160mm discs!
Pelep
Mountainbiker

Post by Pelep »

koenvools wrote:Het viel hen waarschijnlijk wel op dat er opeens vele CS400's de deur uit vlogen :bounce:

Staat tussen hun bestsellers, 't zal wel iemand opgevallen zijn dat het vrij vreemd was dat een Polar plots bij de topitems zat :P
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

verd**** net ook vastgesteld
ging juist één bestellen
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
MaartenM
Mountainbiker

Post by MaartenM »

ik heb er nog net op tijd één kunnen bestellen aan €137,
status online bij redcoon --> betaling ontvangen.
Hoop dat deze geleverd word.
Hier kunnen ze toch niets meer aan veranderen? hoop ik.
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Deze zal volgens mij nog wel geleverd worden hoor. Je hebt toch ook een bevestigingsmail met die prijs op hé, dan kunnen ze je niets maken. 8)
BenG
Mountainbiker

Post by BenG »

Ik heb er ook eentje besteld. Heb dit weekend nog een mail gestuurd waar hij bleef en kreeg maandag een mail terug dat ze een van dees dagen zouden binnenkomen. Gisteren melding gekregen dat hij onderweg is met de post. :-D
Pelep
Mountainbiker

Post by Pelep »

BenG wrote:Ik heb er ook eentje besteld. Heb dit weekend nog een mail gestuurd waar hij bleef en kreeg maandag een mail terug dat ze een van dees dagen zouden binnenkomen. Gisteren melding gekregen dat hij onderweg is met de post. :-D
22/09 ook nog besteld ad dumpingprijs...tot op heden blijft de status 'uw betaling is ontvangen'. Benieuwd of en wanneer de CS400 eraan komt...
Post Reply