4/10/08 Brakel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
quicky
Mountainbiker

Post by quicky »

nieuws van de organisatie:

Gisteren parcours gecontroleerd en uitgereden. Alles lag kurkdroog zelfs de eeuwige plassen waren opgedroogd. Perfect berijdbaar, zwaar maar met recuperatiemogelijkheden. Tegen zaterdag zal het echter ietsjes anders worden. Een goeie raad kom niet met je zomerbanden en met iets minder druk in je banden want een goede grip is cruciaal.
Laat jullie niet afschrikken door iets minder goed weer of door wat nattigheid. De overgang van kurkdroog naar vettig komt er toch , is het nu niet dan toch volgende maand en dan klaagt niemand nog over een beetje regen of modder.
unitas
Mountainbiker

tt brakel

Post by unitas »

of vannacht nog tentjes over de omloop zetten :lol:

brakel das enkele keren na elkaar sterven, dus te droog mag het daar niet zijn
[-X

de week nadien kunt ge de room zo van uwen form afscheppen als ge brakel gereden hebt :bounce:

en nadien een lekkere ename tot ge rooi kaken krijgt :oops:
dtf
Mountainbiker

Post by dtf »

tsu,spijtig dat het op zaterdag is,ik moet werken.
Misschien volgend jaar de vrijdag er een nachtrit bijdoen :bounce:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

rock rider er zal eentje klaar staan enameke :drunk: :drunk: ,een beetje nattigheid mag toch #-o #-o .Mij ga je vinden aan de bevoorrading boven ijskelder =D> =D> =D> een mooi hoopje kaseien #-o #-o #-o #-o :^o :^o
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ik kom ook naar hier, samen met moeder & broer. Het zal al moeten gieten om mij thuis te houden :wink: Altijd al een prachtige tocht geweest met een organisatie die alles heel goed verzorgt. Dus absoluut geen reden om thuis te blijven :P

Tot zaterdag!
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

ik kom ook af
zal wss rond de middag starten
tegen dan zijn de sporen al gereden
mag wa zwaar zijn
spijtig da mijn achtertuin er nie inzit berendries
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja vroeger zat hij erin den daler was wintertocht (start michelbeke) , in september was onze vorige rit en dan zat berendries erin .Denk da bestuur van de club er goed aan gedaan heeft naar erwetegem(september) of brakel(oktober) uit tewijken .Bijde sporthallen en douches , genoeg parking enz....en afwisseling qau parcour =D> .Terwijl in mavando je moest wassen met emmerkes .We denken altijd aan jullie ,voor betere accommodatie(wa een woord pfffffffff #-o #-o #-o ) =D> =D> =D>
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Hé Kadeetje, een vraagje: is het parcour te doen met de mudbike met vaste vork of toch beter uitpakken met een geveerd machien
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
FMC s-biker gert wrote:Hé Kadeetje, een vraagje: is het parcour te doen met de mudbike met vaste vork of toch beter uitpakken met een geveerd machien
Awel da was een vraagske van mij. Vanaf wanneer haal je je mudbike van stal?
Wil je eens naar ons forum gaan en mijn vraag bekijken? (En liefst ook een antwoordje geven.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Kzou kiezen een geveerd machientje ,ikzelf altijd een geveerd machientje veel last polsen enzo(al 15 in de bouw he #-o #-o )
Post Reply