wij hadden er 27,6 op de kleine.
de grote zal mss ook niet exact 45 zijn @blacknight hoeveel heb jij er?
28/09/2008 Beselare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
op den grote toer had ik er 47.5 km.Mooie tocht met meer of genoeg offroad en voortdurend klimmetjes of vals plat ,genoeg afwisseling.Spijtig van de mist ,maar daar is niets aan te doen.Enkel bevoorading (ik miste mijn banaan ).Volgend jaar zeker terug.
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik ging voor de 45km ,maar door tijdsgebrek en geen conditie ,ben ik maar wijselijk na de bevoorading naar zonnebeke gereden om de 25 te volgen.
Met mijn verkeerd rijden kwam ik aan met 28 km op de teller.
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
Ik heb de 45 km gereden (waren er bij mij 47, maar heb een paar maal even misreden) en eigenlijk heb ik niet zo veel te zeggen. Veel was er niet te zien vanwege de hardnekkige mist. Ten tweede bedampte mijn bril gedurig zodat ik amper zag waar ik reed. Dus dan maar meestal in iemand zijn wiel gehangen die geen bril droeg; behalve die ene keer waar ik wat overmoedig werd en eens goed aan de kop ging trekken, wat resulteerde in een ferme tuimelpartij in het mais
Het offroad gehalte was zeker niet slecht en zwaar was het traject ook al niet. maar doordat ik om de haverklap mijn bril moest vegen kon ik helemaal geen tempo maken. Van de bevoorrading heb ik geen gebruik gemaakt. En de bepijling... eigenlijk ook geen idee, ik kon ze amper zien door die ellendige bril
Den aprés kon ik dus wel zien
en die was dus goed...
Het offroad gehalte was zeker niet slecht en zwaar was het traject ook al niet. maar doordat ik om de haverklap mijn bril moest vegen kon ik helemaal geen tempo maken. Van de bevoorrading heb ik geen gebruik gemaakt. En de bepijling... eigenlijk ook geen idee, ik kon ze amper zien door die ellendige bril
Den aprés kon ik dus wel zien
De eerste keer afgezakt naar Beselare. Bij de aankomst bleek er al heel veel volk te zijn, want de wagen stond redelijk ver. Toen we begonnen mochten we nie klagen. De mist was de enige tegenvaller.
De tocht zelf was heel goed. Heel afwisselend! Heel erg tof. Hier en daar waren er gevaarlijke stukken zoals het kleine stukje dicht bij bellewaerde waarbij je constant de takken in mocht rijden aan de ene kant omdat aan de andere kant een gevaarlijke prikkeldraad stond. Was effe goe opletten.
Wat zeker een minpuntje ook is... is de bepijling. Die was aan de zwakke kant! 1 pijltje is te weinig!! Ben 1 keer fout gereden... Mss da eens goe bekijken voor volgend jaar.
De bevoorrading... die was wat flauw. De drank prima, maar de voeding... Veel meer afwisseling gewend, da's wel een beetje jammer.
De afspuitplaats geen probleem, die was in orde!! En de boterham heeeeel lekker!!
Mss tot volgend jaar!!
De tocht zelf was heel goed. Heel afwisselend! Heel erg tof. Hier en daar waren er gevaarlijke stukken zoals het kleine stukje dicht bij bellewaerde waarbij je constant de takken in mocht rijden aan de ene kant omdat aan de andere kant een gevaarlijke prikkeldraad stond. Was effe goe opletten.
Wat zeker een minpuntje ook is... is de bepijling. Die was aan de zwakke kant! 1 pijltje is te weinig!! Ben 1 keer fout gereden... Mss da eens goe bekijken voor volgend jaar.
De bevoorrading... die was wat flauw. De drank prima, maar de voeding... Veel meer afwisseling gewend, da's wel een beetje jammer.
De afspuitplaats geen probleem, die was in orde!! En de boterham heeeeel lekker!!
Mss tot volgend jaar!!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Tof tochtje! Al was het maar omdat we nog een keer met een hele bende waren... Eén stuk vond ik echter onverantwoord: een strook offroad van ongeveer 200m met rechts een haag en links een prikkeldraad die op schouderhoogte vervaarlijk dichtbij kwam... Terwijl het perfect mogelijk om daar een ommetje te maken...Hopelijk is daar niemand in gesukkeld... Soit, voor de rest geen klachten... We hebben ons geamuseerd en daar gaat het om...
[quote="Emperor of the Mud"]Tof tochtje! Al was het maar omdat we nog een keer met een hele bende waren... Eén stuk vond ik echter onverantwoord: een strook offroad van ongeveer 200m met rechts een haag en links een prikkeldraad die op schouderhoogte vervaarlijk dichtbij kwam... Terwijl het perfect mogelijk om daar een ommetje te maken...Hopelijk is daar niemand in gesukkeld... Soit, voor de rest geen klachten... We hebben ons geamuseerd en daar gaat het om...[/quote
emperor of the mud,
volledig takkoird me joe, ik é wel haopert zekers an diene stekkerdroad me mien nieuw boaike van kwiekstep, sjanse, dat er moar un hjeil klein getje in woas
de zoate
emperor of the mud,
volledig takkoird me joe, ik é wel haopert zekers an diene stekkerdroad me mien nieuw boaike van kwiekstep, sjanse, dat er moar un hjeil klein getje in woas
de zoate
- Moustache
- Kerstman
Oeioeioei Black Knight, ik heb je nog met een betere conditie weten rondrijden...black knight wrote:ik ging voor de 45km ,maar door tijdsgebrek en geen conditie ,ben ik maar wijselijk na de bevoorading naar zonnebeke gereden om de 25 te volgen.