28/09/08 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Ik heb ook gekozen om nog eens in mijne achtertuin te gaan biken. Ik fiets in de week meestal op deze paadjes, maar als er dan een toertocht loopt over dezelfde paadjes dan is da eigenlijk toch een andere ervaring, je hoeft zelf je weg niet te zoeken en kan eigenlijk vlammen en gewoon pijltjes volgen met de anderen; Ik heb er dan ook van genoten. Het was ook de bedoeling om misschien nog eens een paadje vinden die ik nog niet ken. Dat was wel nie het geval, ik ben zo ongeveer wel al op alle paadjes ooit geweest, maar hier was wel mooie aaneenschakeling. Echt gemaakt door kenners van de omgeving. Proficiat. Lekkere soep bij de bevoorrading, Er was ook chocomouse en andere pudding, maar dat is toch mijn ding nie. Liever een koekje of een wafeltje maar da was er nie. T is altijd leuk als er in je gemeente een toertocht wordt georganiseerd die fatsoenlijk georganiseerd is. Over de TT van Roel Paulissen kan ik niks zeggen want toen was ik aan het fietsen in Zuid-Frankrijk, anders had ik hem zeker gereden. Op 30/11/2008 ga ik ook zeker proberen te komen in Genk-Winterslag.
saiko
Test team

Post by saiko »

de foto's staan on-line !!

http://www.camba-genk.be/cambafoto/

Ik sta er jammer genoeg niet tussen. Ik had nogthans heel lief naar de cameraman gelachen :lol:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

hey saiko, was jij dat toevallig met die oranje Cannondale & die Saeco outfit ... if so, nog 'n hele tijd met jou meegereden
saiko
Test team

Post by saiko »

Nee Sorry,
Ik had een gele(Sobe) cannondale en had een outfit van bouwbedrijf Heijmans aan.

maar goed dat ge niet bij mij reed. Anders had ge de terril moeten missen :oops:
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

Dit was nog eens een TT om U tegen te zeggen =D> =D>
Mooie paadjes , bepeiling heel duidelijk en groot genoeg, bevoorading met alles erop en er aan.
Lekkere warme douches.
Grimberge aan een democratishe prijs.
En het was voor een goede doel.
Wij waren met 6man gekomen en we komen zeker terug ook de 30-11-2008.
Voor ons mag dit alle weken georganiseerd worden.

Een kleine suggestie die er ontbrak was:
Mijne maat was op 1km voor de bevoorrading gevallen en er was toch een serieuse snijwonden aan zijn scheenbeen.
Spijtig genoeg was er geen EHBO-kit aan de bevoorrading om dit te verzorgen.
Aan de aankomst was dit wel aanwezig en is dan ook verzorgd geworden.

Allee nogmaals een dikke proficiaat aan alle medewerkers en tot de volgende TT.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Liberodger wrote: Nog andere suggesties zijn altijd welkom!
bewaakte fietsenstalling.
specs
Mountainbiker

Post by specs »

J!nX, de bewaakte fietsstalling was er wel degelijk!!! In de buurt van de douches..... Nog nie goe wakker maat?
J.G.
Mountainbiker

Post by J.G. »

Sjieke tocht, na lange tijd niet gereden te hebben was hij wel zeker zwaar genoeg voor mij, maar ik heb er zeker geen spijt van.
één van de mooiste dat ik al gereden heb (ik ben dan ook nog niet zo lang bezig met mtb'en)
Proficiat aan de organisatie in ieder geval, deze gaat in mijn agenda voor volgend jaar.
En ze hebben mijne dikke kop toch op de foto gekregen heb ik net gezien :oops:
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

specs wrote:Nog nie goe wakker maat?
nu wel, gistermorgen blijkbaar nie.
Mbiker
Mountainbiker

Post by Mbiker »

Prima toertocht => bedankt organisatie! =D> Groot contrast met de GP vorige week. Alles dik in orde: grote pijlen, voldoende bevoorrading, ... . Heb de bewaakte fietsparking ook gemist maar waarschijnlijk niet lang genoeg naar gezocht.
Ter info: Ik had +568hm, inclusief terril. Hoogste punt was ±163m.
Post Reply