Correct ! en uw sleutels...sjans dat uwen auto er nog stondGun*666 wrote:Inderdaad een bewogen ritje vandaag toch weer goe gelachen ook en met onze 60 km toch een leuk ritje gehad al wou ik er ook wel meer bos in![]()
Zeg Tom ge zijt mijne vinger nog vergeten te noemen ferme snee in zelle mercie he Tim![]()
@laagvlieger : goe gereden ze na zo een lange afwezigheid en hopelijk valt die pols mee
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- TimDC
- Mountainbiker
Diene val was wel beestig wil ik nog eens overdoen
Het beestige was dat mijne nek terug op zijn plaats staat nu, gaf ne ferme krak bij het vallen en de pijn was weg. Bedankt hé Tom.
Het was een leuke tocht idd iets te veel baan en ook veel te veel boeren van baanjanetten maar 't is weeral het seizoen zeker. We hebben ze dan maar eens manieren geleerd hé Tom, mijnheer graskant daar.
Ben al aan het
om volgende week terug te vertrekken. Wat denken jullie van Brakel de zaterdag mannen, deze achternoen de Jakke gebeld en die wou graag zaterdag. Wie kan er mee?
Ik zie dat niet zitten om 2 weken na elkaar in het waasland te rijden veeeeeel te plat!!!
Het beestige was dat mijne nek terug op zijn plaats staat nu, gaf ne ferme krak bij het vallen en de pijn was weg. Bedankt hé Tom.
Het was een leuke tocht idd iets te veel baan en ook veel te veel boeren van baanjanetten maar 't is weeral het seizoen zeker. We hebben ze dan maar eens manieren geleerd hé Tom, mijnheer graskant daar.
Ben al aan het
Ik zie dat niet zitten om 2 weken na elkaar in het waasland te rijden veeeeeel te plat!!!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
ja mannen mijne pols jawadde da was niet just, kon hem gisteren avond amper nog bewegen. Gans de dag ijs opgelegd,op knie ook trouwens.Stond ook ferm dik en bont en blauw.
Vanmorgen wast beter met de pols maar nog veel last, het werk ging zéér moeilijk dan naar medische dienst geweest en daar hebben ze verband rond gedaan. Hopelijk snel terug beters,die pols.
De rit was ook minder dan ik had voorgesteld met de stekense en waasmunsterse bossen kun je er toch meer uithalen zenne
Als de pols beter is en het wat redelijk weer is wil ik wel eens proberen in Brakel
@Gunther wat was dat missch met uw sleutels
Vanmorgen wast beter met de pols maar nog veel last, het werk ging zéér moeilijk dan naar medische dienst geweest en daar hebben ze verband rond gedaan. Hopelijk snel terug beters,die pols.
De rit was ook minder dan ik had voorgesteld met de stekense en waasmunsterse bossen kun je er toch meer uithalen zenne
Als de pols beter is en het wat redelijk weer is wil ik wel eens proberen in Brakel
- TimDC
- Mountainbiker
De Gunther was zijn sleutels van zijn auto vergeten te nemen die hebben er dus de hele tocht blijven opzittenlaagvlieger wrote:ja mannen mijne pols jawadde da was niet just, kon hem gisteren avond amper nog bewegen. Gans de dag ijs opgelegd,op knie ook trouwens.Stond ook ferm dik en bont en blauw.
Als de pols beter is en het wat redelijk weer is wil ik wel eens proberen in Brakel![]()
Ga maar gerust mee naar Brakel, jij gaat zeker mee kunnen hoor, we zullen waarschijnlijk met meer volk zijn dan voorbij weekend, de Jakke kon alleen maar zaterdag dus ik denk dat die ook wel zal meegaan, de rest komen we hier wel nog tegen denk ik
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Jakke kan eigenlijk zaterdag of zondag hoorTimDC wrote:De Gunther was zijn sleutels van zijn auto vergeten te nemen die hebben er dus de hele tocht blijven opzittenlaagvlieger wrote:ja mannen mijne pols jawadde da was niet just, kon hem gisteren avond amper nog bewegen. Gans de dag ijs opgelegd,op knie ook trouwens.Stond ook ferm dik en bont en blauw.
Als de pols beter is en het wat redelijk weer is wil ik wel eens proberen in Brakel![]()
@Gunther wat was dat missch met uw sleutels![]()
Ga maar gerust mee naar Brakel, jij gaat zeker mee kunnen hoor, we zullen waarschijnlijk met meer volk zijn dan voorbij weekend, de Jakke kon alleen maar zaterdag dus ik denk dat die ook wel zal meegaan, de rest komen we hier wel nog tegen denk ik
Een ritje Kasterlee zag ik anders ook wel zitten ! De Kempen .. my favorite
flaming_jakke wrote:Jakke kan eigenlijk zaterdag of zondag hoorTimDC wrote:De Gunther was zijn sleutels van zijn auto vergeten te nemen die hebben er dus de hele tocht blijven opzittenlaagvlieger wrote:ja mannen mijne pols jawadde da was niet just, kon hem gisteren avond amper nog bewegen. Gans de dag ijs opgelegd,op knie ook trouwens.Stond ook ferm dik en bont en blauw.
@Gunther wat was dat missch met uw sleutels![]()
Ga maar gerust mee naar Brakel, jij gaat zeker mee kunnen hoor, we zullen waarschijnlijk met meer volk zijn dan voorbij weekend, de Jakke kon alleen maar zaterdag dus ik denk dat die ook wel zal meegaan, de rest komen we hier wel nog tegen denk ikZaterdag komt me wel beter uit.
Voor een toertocht van maar 45 km is dat redelijk ver rijden hé Jakke.
Ging jij niet naar Brakel ?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Tim heeft er over telefoon iets over gezegd maar verder was er voor mij nog niets concreet.VTom wrote:flaming_jakke wrote:Jakke kan eigenlijk zaterdag of zondag hoorTimDC wrote: De Gunther was zijn sleutels van zijn auto vergeten te nemen die hebben er dus de hele tocht blijven opzitten![]()
Ga maar gerust mee naar Brakel, jij gaat zeker mee kunnen hoor, we zullen waarschijnlijk met meer volk zijn dan voorbij weekend, de Jakke kon alleen maar zaterdag dus ik denk dat die ook wel zal meegaan, de rest komen we hier wel nog tegen denk ikZaterdag komt me wel beter uit.
Voor een toertocht van maar 45 km is dat redelijk ver rijden hé Jakke.![]()
Ging jij niet naar Brakel ?
Wat mij betreft 45km en ne goeien apres-bike en dat is de verplaatsing waard !
Afstand is relatief blijkbaar onderstaande via routeplanner opgezocht :
Routebeschrijving naar Brakel
44,7 km – ca. 52 min.
Routebeschrijving naar Kasterlee
85,9 km – ca. 58 min.
Maakt me niet echt uit van't weekend ... eens horen wat Glen ziet zitten zodat die ook nog eens mee kan gaan en zodat als we naar Brakel gaan ik toch een bike-partner heb
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ja watte datte ... Jakke was al goed wakker deze morgen !!
Op weg naar 't werk een reclamebord zien staan voor een XC-race voor amateurs is Steenhuffel. Zijn er onder de forum-bezoekers van Dendermonde geinteresseerden om hier aan deel te nemen, voor mezelf zie ik eerder een rol als soigneur weggelegd
.
Link naar meer info http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=54350
Op weg naar 't werk een reclamebord zien staan voor een XC-race voor amateurs is Steenhuffel. Zijn er onder de forum-bezoekers van Dendermonde geinteresseerden om hier aan deel te nemen, voor mezelf zie ik eerder een rol als soigneur weggelegd
Is er nog een plaatske voor nen assistent soigneur ???flaming_jakke wrote:Ja watte datte ... Jakke was al goed wakker deze morgen !!
Op weg naar 't werk een reclamebord zien staan voor een XC-race voor amateurs is Steenhuffel. Zijn er onder de forum-bezoekers van Dendermonde geinteresseerden om hier aan deel te nemen, voor mezelf zie ik eerder een rol als soigneur weggelegd.