nu de vraag ????
zijn dit goede wielen ?
vind ze in elk geval wel mooi , maar mooi is niet het enige wat telt he
als julie het goede wielen vinden zet er dan ook bij wat je eraan goedvind
alvast bedankt
mvg dries vr
Centerlock schijfbevestiging.Brunox wrote:Voor de rest ken ik niet dadelijk minpunten
Zwaar ??Mister T. wrote:Centerlock schijfbevestiging.Brunox wrote:Voor de rest ken ik niet dadelijk minpunten
Zwaar (!), cassettesleutel nodig (voor zij die dit niet zouden hebben), vervelend als je nog een serie (ongebruikte) IS-schijven liggen hebt en achterste schuif zit net te diep om ze met een 'normale' cassettesleutel te bevestigen.
Maar voor de rest super goei wielekes. Stijf en geven geen krimp. Heb er ook een paar dan
²Brunox wrote:Zwaar ??Mister T. wrote:Centerlock schijfbevestiging.Brunox wrote:Voor de rest ken ik niet dadelijk minpunten
Zwaar (!), cassettesleutel nodig (voor zij die dit niet zouden hebben), vervelend als je nog een serie (ongebruikte) IS-schijven liggen hebt en achterste schuif zit net te diep om ze met een 'normale' cassettesleutel te bevestigen.
Maar voor de rest super goei wielekes. Stijf en geven geen krimp. Heb er ook een paar dan
1677 gr is niet echt zwaar te noemen voor een wielsetje in die prijsklasse.
En als je nog IS schijven hebt, een CL - IS adapter doet wonderen daarvoor![]()
en met mijn cassettesleutel van PT heb ik nog geen enkel probleem gehad
ik verklaar me nader: ik rij met Hope Floating disk op mijn Rush. als je die vergelijkt met XT CL schrijven (146 gr / stuk), dan kom je op een setje al gauw ruim 100gr. meergewicht per wielset uit. en ja, je hebt adapters, maar wederom meer gewicht per wielset.Brunox wrote:Zwaar ??Mister T. wrote:Centerlock schijfbevestiging.Brunox wrote:Voor de rest ken ik niet dadelijk minpunten
1677 gr is niet echt zwaar te noemen voor een wielsetje in die prijsklasse.
En als je nog IS schijven hebt, een CL - IS adapter doet wonderen daarvoor![]()
en met mijn cassettesleutel van PT heb ik nog geen enkel probleem gehad