Hehehe, der zijn daar vandaag weer veel op diene mens zijne oprit gereden ipv juist rechts ernaast naar omhoog (30ste seconde ver in uw filmpke)funkstar wrote:Idem dito hier; we hebben een geslaagde voormiddag gehad. Veel bloso wel, maar zolang het een leuke bloso is heb daar helemaal niets op tegen.
Bij de bevoorrading was nog alles aanwezig. Het tweede gedeelde kon misschien wel pittiger maar klagen doen we hier zeker niet om.
Wat enigzins wel beter kon: de aanduiding naar de startplaats, zeker wanneer het een goed verstopt korfbalveld is.
Wie zin heeft om een kort filmpje van de rit te bekijken:
http://www.mtbteammargi.tk
28/09/08 Kessel-Lo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schijfrem
- Mountainbiker
-
crazy kurt
- Mountainbiker
Post by crazy kurt »
Mooie tocht. Inderdaad maar iets meer dan 50 km.Heb toch mijn eindspurt juist optijd ingezet. Lag snel gemiddelde van 24.5 km/u.
-
crazy kurt
- Mountainbiker
Post by crazy kurt »
Mooie tocht. Inderdaad maar iets meer dan 50 km.Heb toch mijn eindspurt juist optijd ingezet. Lag snel gemiddelde van 24.5 km/u.
Een veel terugkomende kritiek is dat er
nogal veel de vaste bloso routes worden gevolgd,
maar het is in deze tijd heel moeilijk om
aan vergunningen te geraken,zoals bv in
Aarschot is men verplicht de bloso route te volgen
zelfs in de omgekeerde richting mag men niet fietsen.
Het gaat heel moeilijk worden om nog andere wegen
te volgen dan de vaste routes.
Verder vond ik de tocht toch niet zo slecht bij een
heerlijk weertje.
nogal veel de vaste bloso routes worden gevolgd,
maar het is in deze tijd heel moeilijk om
aan vergunningen te geraken,zoals bv in
Aarschot is men verplicht de bloso route te volgen
zelfs in de omgekeerde richting mag men niet fietsen.
Het gaat heel moeilijk worden om nog andere wegen
te volgen dan de vaste routes.
Verder vond ik de tocht toch niet zo slecht bij een
heerlijk weertje.
Ik vond deze tocht zeer goed maar heb toch één opmerking, de vooropgestelde afstanden. De 40km bleken er 38 te zijn en de 55 km bleken er 50 te zijn.Ik vraag me af of het zo moeilijk is om dit correct te verwezenlijken. Iemand die denkt dat 55 km teveel is (in de buurt van Kessel-lo dan) start voor de 40km maar als hij aankomt blijkt hij maar 38 km gedaan te hebben. Wat betreft de bevoorrading, als ge hier niet content mee bent ga dan in de toekomst op gastronomisch weekend. Niemand verplicht u van groen bananen te eten. Een energiereep is rap in uw zak gestoken!!!
Tot in wolfsdonk
Tot in wolfsdonk