Deze avond nog rap 30 km met de koersfiets gedaan.
Een stukje van de LD-classic, avs 27.8, was kort maar plezant.
Hemd, ga je in de winter spinnen?
Elle klenne heeft gevraagd om mee te gaan nr den Heracles.
Blijf je winter TT's doen?
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Vandaag de rit van het BK marathon gedaan op uitzondering van de laatste 3km.Passeerde men wagen en had de moed niet om nog door te rijden.
De bepijling was nog perfect.Toch niet te onderschatten,vooral die laatste 10km.Had 91km. op 4u55
Morgen ga ik de pijlen wegnemen van het stuk dat ik geplaatst heb.
De bepijling was nog perfect.Toch niet te onderschatten,vooral die laatste 10km.Had 91km. op 4u55
Morgen ga ik de pijlen wegnemen van het stuk dat ik geplaatst heb.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
27 km in de Lanklaarse bossen, aan beide kanten van de Boslaan (niemand tegen gekomen).
Het weer ??? Bwah, in het bos, redelijk warm, langs de grote baan om naar huis te gaan, was het anders. Met een korte broekje aan en kletsnatte kledijen....brrrrrr
Dan eerst fiets "even" gereinigd, dan ik zelfs, lekker onder de warme douche...
Het weer ??? Bwah, in het bos, redelijk warm, langs de grote baan om naar huis te gaan, was het anders. Met een korte broekje aan en kletsnatte kledijen....brrrrrr
- J.E.
- Mountainbiker
Neobiker, spookvanhetbos wrote:27 km in de Lanklaarse bossen, aan beide kanten van de Boslaan (niemand tegen gekomen).
Het weer ??? Bwah, in het bos, redelijk warm, langs de grote baan om naar huis te gaan, was het anders. Met een korte broekje aan en kletsnatte kledijen....brrrrrr![]()