28/09/08 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

l.a wrote:shitterende tocht veel beter als de tt van vorige week in genk.

toch zijn er nog altij pipo's die het voor de rest na de klote moeten doen,er zijn al zo weinig tochten waar ge dan al eens over een terril kunt en moogt,blijf dan ook op de paadjes waar ge over moogt rijden inplaats van er zelf te maken op de ingezaaide stukken.

di pipo was er vorige week ook en er waren toen al klachten,nog een paar jaar en we mogen de terril tochten vergeten het zal dan alleen nog de bloso route zijn di we mogen doen.

als ge graag speelt en springt ga dan na de filthy trails daar mag het.
Ik heb hier al wat over gelezen, maar over welke stukken gaat het juist?

Ik ben zelf van Genk en ken het terril vrij goed, maar er zijn mijn geen nieuw ingezaaide stukken opgevallen?
G-m@n wrote:wie stond er in het begin foto's te maken op die zandberg?
Volgens mij gaan de foto's hier op verschijnen; http://www.cambadag.be/mountainbike.php

Zie link onderaan de pagina (momenteel dode link).
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

saiko wrote:Ik ben AL terug.
Ik heb maar 30 km op mijn teller staan en ben geen terril tegengekomen???
Waarschijnlijk ergens fout gereden want de bordjes stonden nogal slecht geplaatst.
Ik was niet de enige die fout is gereden hoorde ik aan de finish.

voor de rest was het gewoon de Roel P TT in de omgekeerde richting eigenlijk.
Redelijk vlak en een snelle tocht.
Saiko hoe kunt ge verkeerd rijden de bordjes stonden heel goed en duidelijk geplaatst. ge was nog aan het slapen zeker?
en het was niet gewoon de roel P TT in omgekeerde richting want we reden over een heel boel andere paden dan vorig week.
OK er waren er een paar bij mar alleen de beste padjes.
Maar ja ge hebt maar 30km gereden en geen terril gezien.
Gisteren zeker een stuk in uw voeten gezopen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

georges1955 wrote:
saiko wrote:Ik ben AL terug.
Ik heb maar 30 km op mijn teller staan en ben geen terril tegengekomen???
Waarschijnlijk ergens fout gereden want de bordjes stonden nogal slecht geplaatst.
Ik was niet de enige die fout is gereden hoorde ik aan de finish.

voor de rest was het gewoon de Roel P TT in de omgekeerde richting eigenlijk.
Redelijk vlak en een snelle tocht.
Saiko hoe kunt ge verkeerd rijden de bordjes stonden heel goed en duidelijk geplaatst. ge was nog aan het slapen zeker?
en het was niet gewoon de roel P TT in omgekeerde richting want we reden over een heel boel andere paden dan vorig week.
OK er waren er een paar bij mar alleen de beste padjes.
Maar ja ge hebt maar 30km gereden en geen terril gezien.
Gisteren zeker een stuk in uw voeten gezopen.
wij zijn 1x verkeerd gereden met nog een deel ander redelijk in het begin na die zandberg waar ze foto's aan het maken waren, in die afdaling lagen onder een paar stammen op het paadje waardoor niemand de pijlen had gezien.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Met een opkomst van 900 deelnemers, en de merendeels positieve steunbetuigingen zijn de inrichters oprecht verheugd, ondanks de enkele onvolmaaktheden die we bij een volgende editie willen bijschaven zoals:
-een nog grotere en hogere terril (voor saiko).
-een nog groter splitsingbord (voor saiko):lol:
-een omgekeerd Roel P. TT parcours op de terril. :roll:
-een nog betere uitpijling.
Nog andere suggesties zijn altijd welkom!
Allen hartelijk bedankt voor u deelname.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om u uit te nodigen op de toertocht van Fietspromo op 30 november 2008 in Genk Winterslag met opnieuw de mijnterril, maar op een andere startlocatie en buiten de mijnterril een ander aangepast parcours. Tot dan!!
Merida-da
Mountainbiker

Post by Merida-da »

Niets dan lof over deze tocht. Ik rijd bijna wekelijks in de omgeving en ben toch een hele hoop mooie paadjes en interessante verbindingsstukken tegengekomen. Maarja, ik had dan niet zoals anderen een omgekeerde déjà vue van vorige week. :-D
De uitpijling was heel goed, ben thans een krak in het misrijden maar dat is vandaag echt niet gelukt.
Ook de terril was super, die is zoveel leuker als da poortje boven openstaat :wink:
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

supertocht, en een lekker weertje

Weet er iemand wat er aan de hand was bij het uitkomen van de bos aan het Ikea-distributiecentrum, daar waren een man of 8 hun band aan het vervangen, leek wel een materiaalpost :-D
js1986
Mountainbiker

Post by js1986 »

Voor mijn eerste tt moet ik zeggen dat het echt super was. Kweet nie wat ik moet verwachten op andere tt's maar dit vond ik alleszins zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar. Enigste stukken waar ik zen moete afstappen is waar die zand los lag nie echt mijn ding precies.

Mij zien jullie zeker terug.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Liberodger wrote:Met een opkomst van 900 deelnemers, en de merendeels positieve steunbetuigingen zijn de inrichters oprecht verheugd, ondanks de enkele onvolmaaktheden die we bij een volgende editie willen bijschaven zoals:
-een nog grotere en hogere terril (voor saiko).
-een nog groter splitsingbord (voor saiko):lol:
-een omgekeerd Roel P. TT parcours op de terril. :roll:
-een nog betere uitpijling.
Nog andere suggesties zijn altijd welkom!
Allen hartelijk bedankt voor u deelname.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om u uit te nodigen op de toertocht van Fietspromo op 30 november 2008 in Genk Winterslag met opnieuw de mijnterril, maar op een andere startlocatie en buiten de mijnterril een ander aangepast parcours. Tot dan!!
mss 1 suggestie ... ipv rechts te gaan aan het hek op Terhaegdoornheide rechtdoor en dan over de zandheuvelkes ipv langs de golf :drunk:

tocht was zéér mooi, vooral in Kelchter/Hengelhoef is 'r veel uitgehaald van wat 'rin zit =D>
saiko
Test team

Post by saiko »

begrijp mij niet verkeerd. Ik vind het geweldig wat jullie gedaan hebben.
Ik ben idd fout gereden,wss een deel mijn eigen fout maar ik heb er toch nog zien fout gaan. Dus ik was niet alleen :-D

En de terril gemist ochja. Ik woon in de buurt dus zo erg is het niet. Ik zal die nog wel genoeg naar boven 'moeten' fietsen de komende jaren.
vanduffel 1
Mountainbiker

Post by vanduffel 1 »

bij het ikea distributiecentrum stond een verraderlijk gat met wat grasbegroeiing over, net voor je het asvalt op "knalde". je kon het echt niet zien en ook ik heb een serieuze klap gevoeld toen mijn wiel de scherpe rand van het beton raakte. gelukkig hoorde ik geen velg, maar ik vrees dat er daarom spontaan een materiaalpost ontstond.

trouwens een zeer mooie tocht! heb er schandalig hard van genoten! ook een aantal nieuwe stukjes en de terril als zwarte kers op de taart. mmmm, het smaakte!

merci aan de organisatie!
Post Reply