28/09/08 Kessel-Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

funkstar wrote:Idem dito hier; we hebben een geslaagde voormiddag gehad. Veel bloso wel, maar zolang het een leuke bloso is heb daar helemaal niets op tegen.
Bij de bevoorrading was nog alles aanwezig. Het tweede gedeelde kon misschien wel pittiger maar klagen doen we hier zeker niet om.

Wat enigzins wel beter kon: de aanduiding naar de startplaats, zeker wanneer het een goed verstopt korfbalveld is.

Wie zin heeft om een kort filmpje van de rit te bekijken:
http://www.mtbteammargi.tk
Hehehe, der zijn daar vandaag weer veel op diene mens zijne oprit gereden ipv juist rechts ernaast naar omhoog (30ste seconde ver in uw filmpke) :lol: :lol:
crazy kurt
Mountainbiker

Post by crazy kurt »

Mooie tocht. Inderdaad maar iets meer dan 50 km.Heb toch mijn eindspurt juist optijd ingezet. Lag snel gemiddelde van 24.5 km/u.
crazy kurt
Mountainbiker

Post by crazy kurt »

Mooie tocht. Inderdaad maar iets meer dan 50 km.Heb toch mijn eindspurt juist optijd ingezet. Lag snel gemiddelde van 24.5 km/u.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ben ik niet kritsich genoeg? Of rap tevreden misschien? In elk geval heb ik met de rit naar de start+ de virtuele 55+ de rit terug, bij een stralend nazomerzonnetje, genoten van deze tocht.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

madskatingcow wrote:zoals door Beny vermeld ontbrak de steile klim van andere jaren.
Dat bergje heeft als klinkende naam "De Zounk".
Spijtig genoeg niet met een 'e' :wink:

En zoals hier voorheen al aangehaald : de extra lus voor de 55 km was niet veel soeps. Veel asfalt en alleen veldwegen.
Pie Mel
Mountainbiker

Post by Pie Mel »

Inderdaad zeer zwakke tocht en dito bevoorrading.

Tegenwoordig maken veel TT inrichters het zich gemakkelijk door een Bloso route van dubbele pijlen te voorzien en 3.50 euro uit de zakken van de TT rijder te kloppen.

Image
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Pie Mel wrote:Tegenwoordig maken veel TT inrichters het zich gemakkelijk door een Bloso route van dubbele pijlen te voorzien en 3.50 euro uit de zakken van de TT rijder te kloppen.
erg he otoh er kan ook wel iets anders aan de hand zijn ...
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

Een veel terugkomende kritiek is dat er
nogal veel de vaste bloso routes worden gevolgd,
maar het is in deze tijd heel moeilijk om
aan vergunningen te geraken,zoals bv in
Aarschot is men verplicht de bloso route te volgen
zelfs in de omgekeerde richting mag men niet fietsen.
Het gaat heel moeilijk worden om nog andere wegen
te volgen dan de vaste routes.
Verder vond ik de tocht toch niet zo slecht bij een
heerlijk weertje.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ge moest eens weten wat voor regelkes men allemaal uivind om toch maar de biker te weren uit de bossen, alsof de mussen in de winter OOK eieren leggen :-(

de bonden zijn druk bezig zich op gewestelijk gebied te profileren zodat men B&G nooit in vraag (durft) stellen
DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Ik vond deze tocht zeer goed maar heb toch één opmerking, de vooropgestelde afstanden. De 40km bleken er 38 te zijn en de 55 km bleken er 50 te zijn.Ik vraag me af of het zo moeilijk is om dit correct te verwezenlijken. Iemand die denkt dat 55 km teveel is (in de buurt van Kessel-lo dan) start voor de 40km maar als hij aankomt blijkt hij maar 38 km gedaan te hebben. Wat betreft de bevoorrading, als ge hier niet content mee bent ga dan in de toekomst op gastronomisch weekend. Niemand verplicht u van groen bananen te eten. Een energiereep is rap in uw zak gestoken!!!

Tot in wolfsdonk
Post Reply