BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- the sentinel
- Mountainbiker
bij de beloften tochthe sentinel wrote:Bjorn Brems...
bij de Elite is dat Nicolas Vermeulen geworden
en bij de dames is dat Githa Michiels geworden$
ik vind het niet echt kunnen voor een BK dat er geen elektronische tijdsopmeting was (bv Chronorace)
en er zijn nog een aantal dingen die ondermaats waren vond ik zelf
zoeken achter de finish oa (drie maal door een seingever verkeerd gestuurd)
Ikke in ieder geval niet ! Vroegtijdig moeten stoppen door ne plezante die tegen mijne derrailleur moest fietsen .RM6 wrote:En wie is de uiteindelijke winnaar geworden? knappe foto's !!!
Ook nog nen dikke proficiat aan diegene die er toch in geslaagd zijn om eerder te kunnen vertrekken aan de start dan dat ze mochten , om daarna waarschijnlijk wat in de weg te fietsen van diegene die het wel eerlijk spelen !
Serieus afgezien vandaag, het liep voor geen meter bij mij, maar dat wist ik eigenlijk op voorhand. Ben licht overtraind, maar wilde deze toch effe uitrijden. Nu gaat de fiets effe aan de kant. Idd schoon parcours, tja die bevoorrading was idd een beetje povertjes. En die controles, ik heb toch weer ene pipo zien foeteren. Reed bij de masters, ik heb hem 3 keer ingehaald en ik weet 100% zeker dat hij me niet is voorbijreden. Zag er nogal opvallend uit.
Ergens op kilometer 70 schat ik, nog ff verkeerd gereden en ne zware klim van ongeveer ne kilometer voor niks gedaan en toen waren de benen al choco. Was op 5h binnen, dus tja.
Ergens op kilometer 70 schat ik, nog ff verkeerd gereden en ne zware klim van ongeveer ne kilometer voor niks gedaan en toen waren de benen al choco. Was op 5h binnen, dus tja.
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Mijn uitslag scheelt toch maar liefst 11min met de uitslag in het document!
Van 4u 05 naar 4u16!!!
Van 4u 05 naar 4u16!!!