BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik heb het infodossier aangepast met de laatste info over de passages waar we grotere wegen kruisen.
Ook zijn de kaartjes van parkoers en finish loop voorzien van kilometer aanduidingen.

Het dossier vind je nog steeds HIER

Voor morgen allemaal het beste gewenst en hou het voorzichtig. [-o<
Ik zal er niet bij zijn want ik zit al een paar dagen met een zware verkoudheid thuis voor m'n PC.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Vandaag het toerke gaan rijden.

Leuk parkoers, maar ik hoop dat men nog wat pijltjes bijhangt. De bepijling is naar mijn gevoel ondermaats. Lichtgele pijlen in de zon en met de herfstkleuren zijn amper zichtbaar. Zeker als er meestal maar 1 pijltje hangt in of na den bocht. Je moest bijna bij elke bocht serieus vertragen en pijltjes zoeken.

Voor de rest toch wel een pittig parkoers, enkele steile klimmetjes, enkele zand-klimmetjes en veel (saaie) veldwegen. Maar ik heb mij wel niet verveeld (leuke zoektocht soms).

Hier en daar serieus gevaarlijke stukken met steenafval of een verrassend diepe put of geul.

Lianenklim is best wel te doen, tenzij er voor u ene begint te sukkelen.

Wel een klein luske op 't einde tussen Grez-Doiceau en Archennes overgeslagen.
Totaal 118km en 5u48 gebold (van thuis uit).

Ik lees hier gemiddelden van 27-28km/u, amai mijne frak...

succes iedereen

8)
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik denk dat wij allen Adri mogen bedanken om ons op de hoogte te houden betreft organisatie.Dank zij hem hebben er al enkele de rit kunnen doen op Gps.Ook de veranderingen in parcours waren niet zo eenvoudig en moest hij telkens de nodige aanpassingen doen.

Het moet echt balen zijn nu met zo een mooi weer niet te kunnen genieten van het Bk dat zo dicht in de buurt georganiseerd wordt.

Neem het van mij aan dat hij toch wel wat tijd in die administratieve rondsloop heeft gestoken,maar ik weet dat hij dat met plezier heeft gedaan en daar ook wel wat voldoening heeft uit gehaald.

Adri, een spoedig herstel en hopelijk kunnen we zo vlug mogelijk eens het parcours samen rijden.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ing.Frag wrote:Zolang het er geen 105 zijn, geen probleem :p!
ale , hoe langer hoe liever . Nu is em iets te kort voor zo een parkour .
We zullen te rap binnen zijn .
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Mooi mooi mooi! Super afgezien maar super geamuseerd! Een dikke pluim voor de organisatie! Is toch mijn gedacht!

Enige feedback van mijnentwege: er had misschien een iets uitgebreidere en meer gecontroleerde bevoorrading mogen zijn aan de finish. Zelf op 4u 05 binnengekomen en moeten zoeken naar water.
rafke79
Mountainbiker

Post by rafke79 »

net nog finale van wk op tv meegepikt, proficiat ballan.
zelf bij de beesten afgezienop een heel leuk bk marathon met heel afwisseld parcours.
heb inderdaad bij de aankomst ook niks verfrissing gezien.
ik veronderstel dat de officiele uitslag hier wel op forum beland, en als iemand fotos weet staan, ook laten weten hé

proficiat aan iedereen die vandaag in het zonnetje zich in het zweet heeft gefietst.
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

Idd,leuk parcours.Povere bevoorrading en aankomst hadden ze beter aan de startplaats gelegd.
Onderweg alles dik in orde,seingevers in overvloed.

Lekker weertje :-D

PS:@Rafke,PB was foutje....bikke muug zeker.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Zou ook wel eens een uitslag willen zien...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Zonet een eerste serieke foto's opgeladen, er volgen er in de loop van de avond nog meer.

FOTOSERIE

Aan de gezichten aan de aankomst te zien, was het toch wel zware kost onderweg. Proficiat aan allen die de streep haalden en aan allen die geprobeerd hebben.

the sentinel wrote:Zou ook wel eens een uitslag willen zien...
Van zodra die klaar is, zet ik hem online.
RM6
Mountainbiker

Post by RM6 »

En wie is de uiteindelijke winnaar geworden? knappe foto's !!!
Post Reply