zelem halen 28/09/2008
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- zoldersebikeric
- Mountainbiker
Post by zoldersebikeric »
Mooie rit, brede stukken waar er eens goed doorgereden kan worden op de grote plaat, afgewisseld met leuke single-tracks. Maar 2 keer fout gereden hetwelk voor mij al fantastisch is, hierdoor 62 km in de benen.
- ikkel
- Mountainbiker
deze morgen hier aangezet voor de 55km, dacht eerst naar kessel-lo te gaan maar had deze verleden jaar al gereden en dan toch den deze gaan rijden.
en ik moet zeggen
op alle vlakken toppie.
mss hier en daar een plaatske waar een pijltje meer mocht hangen.
zeer afwisselend: singletracks, brede paden, mooie klimmen ( vooral die op de kruiberg of hoe die berg ook noemde), bevoorading dik ok. een echte aanrader.
ook geen overrompeling van volk dus zalig rijden zonder in file te hoeven staan.
volgend jaar zien ze me hier zeker terug.
mss een tochtje van 65km maken

en ik moet zeggen
mss hier en daar een plaatske waar een pijltje meer mocht hangen.
zeer afwisselend: singletracks, brede paden, mooie klimmen ( vooral die op de kruiberg of hoe die berg ook noemde), bevoorading dik ok. een echte aanrader.
ook geen overrompeling van volk dus zalig rijden zonder in file te hoeven staan.
volgend jaar zien ze me hier zeker terug.
- Point7
- Mountainbiker
Ik heb hier ook de 55km gedaan. Zeer goed afwisselend snel parcours en door het droge weer de voorbije week lag het er overal goed bij met op sommige plaatsen zelfs veel los zand.
Vanaf de splitsing naar 55km zat ik plots een hele tijd alleen op het parcours. Een hele tijd niemand gezien. Eigenlijk heel de toer weinig volk tegengekomen wat ook voordelen heeft bij de technische stukjes.
Er zaten stukken in die ik ken uit andere toertochten maar dan andersom. Vooral dat stuk met die klimmetjes. In deze richting vond ik het gemakkelijker.
De bepijling kon beter. Ik heb soms goed moeten zoeken want ze vielen niet hard op vond ik. Positief is dan weer het gebruik van witte kalk/verf.
Ik heb ook enkele malen spookrijders tegengekomen op singletracks in't bos. Ik weet niet of dit verloren gereden toertocht rijders waren of gewoon privé rijders.
De bevoorrading was ruim !
Ik kom volgend jaar terug en hoop op hetzelfde weer.
Vanaf de splitsing naar 55km zat ik plots een hele tijd alleen op het parcours. Een hele tijd niemand gezien. Eigenlijk heel de toer weinig volk tegengekomen wat ook voordelen heeft bij de technische stukjes.
Er zaten stukken in die ik ken uit andere toertochten maar dan andersom. Vooral dat stuk met die klimmetjes. In deze richting vond ik het gemakkelijker.
De bepijling kon beter. Ik heb soms goed moeten zoeken want ze vielen niet hard op vond ik. Positief is dan weer het gebruik van witte kalk/verf.
Ik heb ook enkele malen spookrijders tegengekomen op singletracks in't bos. Ik weet niet of dit verloren gereden toertocht rijders waren of gewoon privé rijders.
De bevoorrading was ruim !
Ik kom volgend jaar terug en hoop op hetzelfde weer.
55 prachtige kilometers !
Vorig jaar hadden ze al het beste van Zelem en Linkhout gebundeld, nu was daar nog het beste van Schaffen aan toegevoegd !
Zeer knappe tocht , alles picobello, behalve de afpijling, die kon wat beter ; TIP : voor de richting RECHTDOOR aan te geven, hang gewoon de pijl verticaal naar boven, da begrijpt iedereen.
Vorig jaar hadden ze al het beste van Zelem en Linkhout gebundeld, nu was daar nog het beste van Schaffen aan toegevoegd !
Zeer knappe tocht , alles picobello, behalve de afpijling, die kon wat beter ; TIP : voor de richting RECHTDOOR aan te geven, hang gewoon de pijl verticaal naar boven, da begrijpt iedereen.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ik kwam voor de 55kilometer kwenie wa der is gebeurt ,maar ben geen bevoorrading tegengekomen en ben aan gekomen op 30.2kilometer ben gestart om 8uur ,dnek dat ergens serieus verkeerd gereden ben