28/09/08 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daim
Mountainbiker

Post by Daim »

Ik had het eerst niet door, maar voor ik het wist stond ik boven op de terril :^o
En ik maar zoeken naar die molshoop :drunk:

Super tocht... heb leutte gehad
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Schitterende tocht =D> een dikke proficiat aan de organisatie. Ik heb me goed geamusseerd, het stuk op de Terril was de moeite amai :drunk:
l.a
Mountainbiker

Post by l.a »

shitterende tocht veel beter als de tt van vorige week in genk.

toch zijn er nog altij pipo's die het voor de rest na de klote moeten doen,er zijn al zo weinig tochten waar ge dan al eens over een terril kunt en moogt,blijf dan ook op de paadjes waar ge over moogt rijden inplaats van er zelf te maken op de ingezaaide stukken.

di pipo was er vorige week ook en er waren toen al klachten,nog een paar jaar en we mogen de terril tochten vergeten het zal dan alleen nog de bloso route zijn di we mogen doen.

als ge graag speelt en springt ga dan na de filthy trails daar mag het.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Mooie TT, veel op en af op de terril, maar zonder problemen overal bovengekomen, voor de rest omgekeerde toer van vorige week maar nu 44km voor de 40 ipv 34 vorige week :P . Prima organisatie, afpijling was gemiddeld, maar eindelijk eens grote goed zichtbare pijlen =D> =D> , leen die maar aan de andere organistaties. Verder nog prima douches, ze waren zelfs iets té warm :wink:
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

ook deze tt gereden en was volgens mij perfect uitgepijld,de juiste afstand die voorop aangegeven was,een goede bevoorrading,gewoon weg een mooie tt die je ieder jaar opnieuw moet doen :bounce: :bounce:
een trui met korte mouwen en een trui met lange mouwen van het merk Bioracer voor 20€ =D> =D> =D>
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Tja, gewoonweg de mooiste TT sinds ik aan het mountainbiken geslagen ben (2006) =D>
@ Roger en de rest van de uitpijlers/planners: great job =D>
Proficiat aan de organisatie, bedankt aan de sponsors die ons voor 3 euro een prachtige tocht, een goede bevoorrading en een T-shirt kunnen geven.
Daarbij nog dat buitenkansje om voor een spotprijs die Bioracer-kledij te kopen, deze TT is gewoonweg af.

Los van alles: Vandaag helaas nog eens moeten constateren dat er door de bikers veel afval gedumpt wordt, vooral van die energiedrankjes in aluminium zakjes...
Jeezes, wat een dumb asses zijn dat toch! Terwijl ze genieten van de natuur doen ze hem tegelijkertijd naar de kl**** [-X
Steek dit toch gewoon weg en gooi die rotzooi na de toer in de vuilbak [-o<
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Geecee wrote:Tja, gewoonweg de mooiste TT sinds ik aan het mountainbiken geslagen ben (2006) =D>
@ Roger en de rest van de uitpijlers/planners: great job =D>
Proficiat aan de organisatie, bedankt aan de sponsors die ons voor 3 euro een prachtige tocht, een goede bevoorrading en een T-shirt kunnen geven.
Daarbij nog dat buitenkansje om voor een spotprijs die Bioracer-kledij te kopen, deze TT is gewoonweg af.

Los van alles: Vandaag helaas nog eens moeten constateren dat er door de bikers veel afval gedumpt wordt, vooral van die energiedrankjes in aluminium zakjes...
Jeezes, wat een dumb asses zijn dat toch! Terwijl ze genieten van de natuur doen ze hem tegelijkertijd naar de kl**** [-X
100% met je eens: over de toertocht en over dat dumpen. En dan is het te verwonderen dat we over enkele jaren op veel stukken niet meer mogen rijden, eventueel alleen nog een vaste route. Het zijn gewoon grote sukkels die dat doen, die denken: één papiertje kan geen kwaad, maar als iedereen zo denkt........ [-X
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Geecee wrote:
als ge het over die rommel op terril hebt, da lag daar van die wedstrijd vorige week, da was nie van vandaag.
KLU
Mountainbiker

Post by KLU »

Is idd zo Jinx en trouwens wat vaste voeding (graanreep,suikerwafel e.d.)
had ook de extra afval overlast kunnen beperken .
Voor de rest een super tocht zonder fout! =D>
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

wie stond er in het begin foto's te maken op die zandberg?
Post Reply