28/09/08 Kessel-Lo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MudHungry
- Mountainbiker
- Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan
Lijkt me een beetje veel, 't zal eerder aan de 600 zijn, zeker als er in 't tweede stuk terug wat plat ligt...Schijfrem wrote: Ik schat zo´n 800 hm.
En de mooiste misschien niet, maar geef toe, er zijn er weinig gegeven die kunnen zeggen dat ze de Kesselse Bergen bijna letterlijk in hunne hof weten liggen. Als ik er 10 minuten over doe van de voordeur tot Kesselberg heb ik getreuzeld
zo te horen gaan er hier al een paar onopgewarmd aan de tocht beginnen
. Ik kom morgen ook af maar moet wel twee trappen geven om er te geraken
De mannen waren deze morgen nog goed aan het uitpijlen beloofd een mooi ritje te worden over voor mij bekend terrein maar we mogen ook wel eens thuisvoordeel hebben hè terreinkennis is alles......
Ik heb net nog s de 15km groene lus van bloso gedaan hier in Kessel-Lo (dichtbij :)). Gedeeltelijk loopt het dus samen met die route. Alles lag er prima bij. In de namiddag is het in ieder geval warm genoeg, en is het niet nodig om iets onderaan aan te trekken. In de voormiddag zal dat misschien toch wat frisser zijn.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ben geweest voor de 55km, het mooiste deel en het pittigste zat in 1ste stuk vóór de bevoorrading. Helaas was het stuk na de bevoorrading voor wat de 55km betreft minder plezant, men volgde voornamelijk het 1ste stuk rode bloso van de vaste tocht van Holsbeek. Maar het moet niet altijd stevig klimwerk zijn, snel doorpezen mag ook eens en zeker met dit weer. Ik was rap terug binnen, nog ne Leffe binnengekapt en iets na 11uur terug thuis.
(de 55km was maar 51km op mijn tellerke)

(de 55km was maar 51km op mijn tellerke)