Iemand info hierover ?
Spectaculaire dingen weet ik wel dat hier niet te verwachten zijn. Het is de bedoeling om op het gemak wat losterijden voor de dag erna, samen met ne maat waarvan de conditie wat zoek is. Zal wel veel blosoroute zijn. De starturen kloppen ?
Het weer zal zeer aangenaam zijn, fototoestelleke meenemen en wat schone plaatjes schieten onderweg.
27/09/08 Dessel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De organisatie geeft blijkbaar gen kick...
Dat is een tocht met als basis de BLOSO-route met een paar extra's. Vlak en snel, al haalt de eindeloze non-flow single track parallel met het kanaal de snelheid er wel uit. Sommigen rijden daar over het asfalt kwestie van hun gemiddelde snelheid te kunnen showen.
Reeds jaren was dat telkens een verzorgde organisatie.
CU
Dat is een tocht met als basis de BLOSO-route met een paar extra's. Vlak en snel, al haalt de eindeloze non-flow single track parallel met het kanaal de snelheid er wel uit. Sommigen rijden daar over het asfalt kwestie van hun gemiddelde snelheid te kunnen showen.
Reeds jaren was dat telkens een verzorgde organisatie.
CU
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Re: 27/09/08 Dessel
Post by Fons Moors »
of een...filmkeHemd wrote:Iemand info hierover ?
Spectaculaire dingen weet ik wel dat hier niet te verwachten zijn. Het is de bedoeling om op het gemak wat losterijden voor de dag erna, samen met ne maat waarvan de conditie wat zoek is. Zal wel veel blosoroute zijn. De starturen kloppen ?
Het weer zal zeer aangenaam zijn, fototoestelleke meenemen en wat schone plaatjes schieten onderweg.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik ben ook de 45 km komen rijden en ik sluit me aan bij de vorige commentaar. Een zeer mooie toertocht, bijna overal in het bos of in het veld met plezante singletracks en hier en daar zanderige wegen. Op één van die tracks, vlak voor de bevoorrading, was het wel serieus draaien en keren. Alles tip-top in orde: mooi parcours, gevarenbordjes, duidelijke pijlen, bevoorrading, parkeerplaats, bewaakte fietsenstalling, douches (warm water was wel op, maar daar zagen we niet over) en na aankomst wat kunnen rusten bij een pint in de cafetaria van Campinastrand. En het weer was gewoon schitterend vandaag! Hopelijk blijft deze nazomer nog wat duren! Bedankt Free Bikers voor deze prachtige zaterdag!
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ok de 45km gedaan. En de commentaren hierboven zijn niet overdreven. Het was een prachtige tocht met plezante singeltracks, plezante zandstukken zeker de stukken die maar eenmalig werden opengesteld door sibelco. Zeker thumbs upp voor de organisatie. Ik heb me geamuseerd!

TIPTOP organisatie. Perfekt gewoonweg. Chapeau mannen !!!
Wat een lekker bikeweertje. Relatief opt gemakje de 45km gereden. Enkele toffe singletracks. Af en toe eens doorgetrokken om wat fotos te nemen. Dus ik heb fotos genomen maar enkel van menne maat die er een trager tempo op nahield. Moest je mij ergens zien staan hebben. Fons heb ik ook even gezien op de bevoorrading met zijn lijf volgeplakt met cameras. Bon, morgen het BK, dat zal iets anders zijn
.
Wat een lekker bikeweertje. Relatief opt gemakje de 45km gereden. Enkele toffe singletracks. Af en toe eens doorgetrokken om wat fotos te nemen. Dus ik heb fotos genomen maar enkel van menne maat die er een trager tempo op nahield. Moest je mij ergens zien staan hebben. Fons heb ik ook even gezien op de bevoorrading met zijn lijf volgeplakt met cameras. Bon, morgen het BK, dat zal iets anders zijn