28/09/08 Kessel-Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

ik kom ook af voor de 55 op me gemakske ;-))
jorisj
Mountainbiker

Post by jorisj »

Inderdaad, altijd goed georganiseerd en prachtig parcour.
Rol de rode loper al maar uit ik kom ook.
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

Schijfrem wrote: Ik schat zo´n 800 hm.
Lijkt me een beetje veel, 't zal eerder aan de 600 zijn, zeker als er in 't tweede stuk terug wat plat ligt...
En de mooiste misschien niet, maar geef toe, er zijn er weinig gegeven die kunnen zeggen dat ze de Kesselse Bergen bijna letterlijk in hunne hof weten liggen. Als ik er 10 minuten over doe van de voordeur tot Kesselberg heb ik getreuzeld :lol:
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Ik moet van in mijnen hof +/- 20 keer trappen en dan kan ik mij laten bollen tot aan de start :-D
En dan nog door een MTB-padje 8)
Als dat geen luxe is :-D
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

zo te horen gaan er hier al een paar onopgewarmd aan de tocht beginnen :evil: . Ik kom morgen ook af maar moet wel twee trappen geven om er te geraken :-D De mannen waren deze morgen nog goed aan het uitpijlen beloofd een mooi ritje te worden over voor mij bekend terrein maar we mogen ook wel eens thuisvoordeel hebben hè terreinkennis is alles......
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik zal niet treuzelen en normaal gezien al voor 8uur aan het vertrek staan.
Het zal morgenvroeg wel koud zijn, deze morgen ook al gemerkt dat we gerust al lange mouwen kunnen verdragen. :-?
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik heb net nog s de 15km groene lus van bloso gedaan hier in Kessel-Lo (dichtbij :)). Gedeeltelijk loopt het dus samen met die route. Alles lag er prima bij. In de namiddag is het in ieder geval warm genoeg, en is het niet nodig om iets onderaan aan te trekken. In de voormiddag zal dat misschien toch wat frisser zijn.
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

wij komen ook af,enkele komen naar ginder gereden met de fiets (50km) en vertrekken om 06:00h morgen vroeg,ben nog aan het twijfelen.Dan de tocht doen en dan nog eens 50km terug lijkt mij iets te veel.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ben geweest voor de 55km, het mooiste deel en het pittigste zat in 1ste stuk vóór de bevoorrading. Helaas was het stuk na de bevoorrading voor wat de 55km betreft minder plezant, men volgde voornamelijk het 1ste stuk rode bloso van de vaste tocht van Holsbeek. Maar het moet niet altijd stevig klimwerk zijn, snel doorpezen mag ook eens en zeker met dit weer. Ik was rap terug binnen, nog ne Leffe binnengekapt en iets na 11uur terug thuis.
(de 55km was maar 51km op mijn tellerke)
:wink:
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

zelfde tocht als vorig jaar , mooi / pittig voor de bevoorrading , snel (en droog) na de bevoorrading.
De 40km was uiteindelijk 37km met 500 hoogtemeters
Post Reply